اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دارالقرآن مازندران:

مدیران از فعالیت‌های قرآنی ویژه حمایت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دارالقرآن مازندران خواستار حمایت همه‌جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی از فعالیت‌های قرآنی به صورت ویژه شد.

مدیران از فعالیت‌های قرآنی ویژه حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، نشست تخصصی حفاظ و قاریان فریدونکنار پیش از ظهر امروز در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرستان برگزار شده است.

محمدرضا آزادی فرماندار شهرستان نکا، حجت‌الاسلام شاهرخی امام جمعه موقت فریدونکنار، حجت‌الاسلام جوادی از قاریان شهرستان، محمدی رئیس آموزش و پرورش و مسئولان پایگاه و هئیت امنا مسجد فاطمه الزهرا(س)، براری مسئول کانون قرآن فریدونکنار، خلیلی مسئول کانون قرآن بابل و اصغر شالیکار فرمانده گردان امام حسین شهرستان نیز در این آئین حضور داشتند.

حسین قربانی رئیس دارالقرآن مازندران در این مراسم درباره لزوم گسترش فرهنگ قرآن در جامعه تاکید کرد و خواستار حمایت همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی شد.

قربانی تصریح کرد: باید حافظان و قاریان افسران جبهه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان باشند.

سرپرست موسسه قرآنی محمد رسول الله(ص) فریدونکنار نیز در این نشست گفت: هدف از این گردهمایی آشنا شدن قاریان نوجوان با فضای قرآنی و اجرای برنامه‌هایی است که در طی چند مدت تمرین کردند.

سعید شالیکار با تاکید بر لزوم ارائه توانایی‌های شهرستان به مسئولان استانی عنوان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و تلاوت قرآن توسط قاریان برتر شهرستان و اساتید و مربیان و بکارگیری فرامین قرآنی در زندگی را نیز در دستور کار داریم.

شالیکار با اشاره به گسترش جلسات قرآنی و ارائه فرهنگ قرآن و قرآن‌خوانی در تمام رده‌های سنی در منطقه متذکر شد: از این به بعد ماهانه این گردهمایی برگزار می‌شود و همه قرآنی‌ها و دست‌اندرکاران قرآنی باهم یک نشست صمیمی دارند.

به گزارش فارس، قاری برجسته کشور و حافظ کل قرآن کریم استاد رضا صباغی به عنوان استاد جلسه بوده و علیرضا رمضانی، علیرضا فخاری و سجاد محمدی قرائت قرآن کردند.

در پایان این مراسم از قاریان و فعالان قرآنی برتر فریدونکنار قدردانی شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول