اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران:

احکام 41 مشاور قرآنی شهرداران مازندران صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های شهرداری‌ها برای فعالیت‌های قرآنی گفت: احکام 41 مشاور قرآنی شهرداران مازندران صادر شد.

احکام 41 مشاور قرآنی شهرداران مازندران صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، بهروز کریم‌نژاد صبح امروز در جلسه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای مازندران اظهار داشت: رایزنی‌ها و جلسات مختلفی با اداره کل امور شهری استانداری مازندران و برخی از شهرداران به منظور فعالیت قرآنی انجام شده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران از انتخاب مشاوران قرآنی 41 شهرداری استان مازندران خبر داد و افزود: رایزنی برای انتخاب مشاوران قرآنی شهرداران دیگر استان در حال پیگیری است.

وی به ایجاد تعامل فعالان قرآنی با مسئولان شهری تاکید کرد و بیان داشت: همایش شهرداران و مشاوران قرآنی شهرداران شهرهای استان مازندران در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

عضو اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی کشور به برگزاری جلسات اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی و بررسی تشکیل کمسیون‌ها و کارگروه‌های مختلف اتحادیه قرآنی استانی اشاره و خاطرنشان کرد: از همه مربیان و فعالان قرآنی استان به منظور حضور در کمسیون‌های تخصصی اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران دعوت می‌شود.

کریم‌نژاد اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی را بازوان کانون‌های قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی توصیف کرد و با اشاره به تشکیل 17 اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی در شهرستان‌های استان گفت: همایش اعضای اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران به منظور بررسی وظایف و اختیارات آنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول