اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم

430 نفر در مسابقات قرآن کریم کرمان شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم 17 تا 19 آبان ماه جاری با شرکت 430 نفر در کرمان برگزار می‌شود.

430 نفر در مسابقات قرآن کریم کرمان شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف اظهار داشت: این مسابقات هر ساله در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شوند.

وی بیان داشت: سال جاری 2 هزار و 660 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه کرمان شرکت کردند که نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی دارد.

قاسمی‌زاده با اشاره به حضور شرکت کنندگان در مسابقات قرآن کریم از 16 شهرستان استان کرمان ابراز داشت: در مجموع 429 نفر به عنوان برگزیده‌ها انتخاب شده و به مرحله استانی راه یافتند.

وی عنوان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم 17 تا 19 آبان ماه جاری برگزار شده و در نهایت 30 نفر به مسابقات قرآن کریم کشور معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین مسابقات استانی مفاهیم قرآن کریم با شرکت یک هزار و 500 نفر در 25 آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

قاسمی‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات تواشیح، اذان و ابتهال استان کرمان گفت: این مسابقات نیز از 17 تا 19 آبان ماه جاری در دو بخش شکوفه‌ها و بزرگ‌سالان با شرکت 96 نفر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این حوزه دو گروه تواشیح به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: این مسابقات فرصت خوبی است که گروه‌های مختلف کارهای خود را عرضه کرده و با شرکت در مسابقات،‌ فضای رقابتی را پررنگ کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: در مجموع در حفظ 20 جزء چهار نفر، حفظ کل قرآن چهار نفر، قرائت ترتیل چهار نفر، مفاهیم 10 نفر، اذان دو نفر، ابتهال دو نفر و مدیحه‌سرایی دو گروه در مسابقات قرآنی استان کرمان انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول