اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه آثار هنری از آیات قرآن کریم صورت می‌گیرد

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی نماز در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: از فردا، نمایشگاه تخصصی نماز در زنجان آغاز به کار می‌کند.

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی نماز در زنجان

سعید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نمایشگاه معنوی زائران خدا با عنوان نمایشگاه تخصصی حریم یار از فردا در زنجان آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه ارائه آثار هنری از آیات قرآن کریم و احادیث معصومین(ع) در موضوعات مختلف از برنامه‌های این نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: خداشناسی، مسجد و نماز جماعت، نماز اول وقت، نماز شب از موضوعات غرفه‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از اختصاص غرفه‌های این نمایشگاه در زمینه‌های فرهنگی خبر داد و افزود: فرهنگ فاطمی، عفاف و حجاب، غدیر، آشنایی با علما و مراجع به همراه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از برنامه‌های این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه پرده‌خوانی در موضوعات مذهبی از برنامه‌های این نمایشگاه است، یادآور شد: برگزاری مسابقه تابلو خوانی آیات قرآن کریم و حفظ احادیث معصومین(ع) به همراه اهدای جوایز نفیس از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

ناصری از ارئه جوایزی همچون کمک هزینه عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس خبر داد و گفت: به 313 نفر از برگزیدگان این جوایز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش سمعی و بصری این نمایشگاه به پخش سی‌دی‌های تربیتی و اخلاقی و معاد می‌پردازد، افزود: بخش پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برگزاری ایستگاه‌های نقاشی به همراه اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به ارائه کتب و نرم‌افزارهای فرهنگی با تخفیف ویژه در این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه از چهارم تا 14 آبان ماه سال جاری در مجموعه ورزشی زیتون زنجان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای فرد از ساعت هشت تا 13 ویژه بانوان و روزهای زوج در همین ساعت ویژه برادران و عصرها از ساعت 15 تا 21 ویژه خانواده‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول