اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

جاده جوانی در چهارمحال و بختیاری تولید شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: نشاط و پویایی جوانی در برنامه جاده جوانی از تولیدات شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری منعکس می‌شود.

جاده جوانی در چهارمحال و بختیاری تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم‌زاده اظهار داشت: در این برنامه دوران جوانی به جاده‌ای تشبیه شده که حرکت در سراسر مسیر آن پیام و هشدارهایی برای جوانان دارد.

وی افزود: جاده جوانی با رویکردی شاد به موضوعات ویژه جوانان می‌پردازد و در بخش‌های متنوع لحظاتی آموزنده، مفرح و سرگرم‌کننده را برای جوانان استان فراهم می‌کند.

رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: معرفی جوانان موفق هم استانی، آشنایی با فرهنگ بومی آستان،‌ معرفی رشته‌های دانشگاهی،‌ خبرهای روز و آشنایی با فناوری‌های جدید از بخش‌های این برنامه است که هر روز عصر از ساعت 17:15 دقیقه تا 18 از رادیوی استان پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به عوامل تهیه و تولید این برنامه، گفت: مرضیه رفیعی و زهرا اردستانی به‌عنوان تهیه‌کنندگان، سمیه علایی، محمدمهدی هاشمی به‌عنوان گویندگان و داریوش یوسف‌زاده، ابوالفضل هادی‌پور نیز به‌عنوان گزارشگران با این مجموعه همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول