اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت تولد حضرت علی‌اکبر و با حضور هنرمندان کشوری

مردم رامیان زندگی به وقت جوانی را تجربه می‌کنند

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز تولد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان مردم شهرستان رامیان با حضور در جشن بزرگی که با حضور جمعی از هنرمندان کشوری همراه می‎شود زندگی به وقت جوانی را تجربه می‌کنند.

مردم رامیان زندگی به وقت جوانی را تجربه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در جلسه هماهنگی برگزاری این جشن که در ساختمان شورای اسلامی شهر رامیان برگزار شد امام جمعه رامیان گفت: جوانان سرمایه‎های بی‎جایگزین جامعه ما هستند و شور و نشاط آنها پایداری و عزت نظام را به دنبال دارد.

حجت‎الاسلام سید محمد طاهری خاطر نشان کرد: برگزاری این جشن نشان می‎دهد مسئولان ما به برنامه‎های مرتبط با حوزه جوانان اهمیت می‎دهند و بیش از آن چیزی که دشمن برای نابودی این سرمایه عظیم طرح و برنامه دارد برای جوانان ارزش قائل هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر رامیان هم با تمجید از حسن نیت نهادها و ادارات دولتی و غیردولتی در برگزاری این جشن اظهار داشت: این برنامه سه ساعته با حضور هنرمندان بزرگی از سراسر کشور همراه خواهد بود و برگزاری میان پرده، تقلید صدا، اجرای سرودهای سنتی و پاپ و تجلیل از جوانان برگزیده شهرستان که توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان و سازمان مردم‌نهاد جمعیت فردای برتر انجام می‎شود بخش‎هایی از این مراسم را شامل می‎شوند.

نورالله کهساری اضافه کرد: بخشی از این برنامه در شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران نمایش داده می‌شود.

قدرت‎الله محمدی شهردار رامیان نیز هدف از برگزاری جشن را احترام به جوانان و شاد کردن دل مردم به میمنت و مبارکی اعیاد شعبانیه و تولد حضرت ولی عصر(عج) عنوان کرد و از نهادهای دولتی و غیردولتی خواست در برگزاری یک جشن بزرگ و به یاد ماندنی و در شأن و منزلت شهرستان رامیان سهیم باشند.

عباس رسول‎آبادی نماینده سازمان مردم‌نهاد جمعیت فردای برتر شهرستان رامیان هم از آمادگی سازمان‎های مردم‎نهاد و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای همکاری در این جشن خبر داد و انجام فعالیت‎های تبلیغاتی، ایجاد پایگاه صلواتی و تجلیل از جوانان نخبه و برگزیده شهرستان را بر عهده گرفت و ابراز امیدواری کرد برگزاری برنامه‎هایی مرتبط با حوزه جوانان فراگیر شود و به صورت مقطعی و زودگذر نباشد.

سایر شرکت‌کنندگان در جلسه هم هر کدام به سهم خود اعلام آمادگی کردند و مقرر شد برنامه‎ها به صورت ستادی و با هماهنگی و مدیریت شورای اسلامی شهر رامیان دنبال شود.

شایان ذکر است این جشن بزرگ به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری رامیان، ستاد نماز جمعه، فرمانداری رامیان، اداره ورزش و جوانان شهرستان و سازمان مردم‌نهاد جمعیت فردای برتر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و فرماندهی پلیس راهور، مدیریت آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‎های مذهبی در روز سالروز تولد حضرت علی‎اکبر و روز جوان، یکشنبه یازدهم تیرماه جاری از ساعت 17 لغایت 20 در سالن ورزشی آموزش و پرورش برگزار می‎شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول