اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نیر:

دشمن فرصت جوانی را میدان تاخت اندیشه‌های سوداگرانه قرار داده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نیر گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با هدف گمراه کردن نسل سوم و چهارم انقلاب ظرفیت ممتاز شادابی و جوانی را فرصت تبلیغ و تهاجم و سوداگری‌های بی‌معنای خود قرار دادند.

دشمن فرصت جوانی را میدان تاخت اندیشه‌های سوداگرانه قرار داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابوالفضل نوایی عصر امروز در گردهمایی مجریان طرح شجره طیبه صالحین در نیر اظهار داشت: ما با تدارک برنامه‌های متنوع و پرجاذبه برای جوانان می‌توانیم ظرفیت خالی وقت جوانان را پر کنیم تا مبادا دشمن با استفاده از خلأ ایجاد شده بتواند شایسته‌ترین ارزش‌ها و باورهای ما را زیر سئوال ببرد.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران با طراحی و برگزاری طرح شجره طیبه در سال‌های اخیر در مسیر تقویت معرفت بسیجیان و پرورش استعدادهای آنها گام برداشته و موفق شده است تعداد زیادی از جوانان را به این مجموعه‌ها هدایت و رهبری کند.
نوایی خاطر نشان کرد: ‌در کنار آن تقویت نیروی ماهر و کادر مجرب با بهره‌گیری از فرصت حلقه‌های صالحین به مرحله اجرا گذاشته شده است تا از این توانمندی نیز در تربیت سایر جوانان علاقمند استفاده شود.
این مسئول اضافه کرد: بسیج و سپاه به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی در برابر استکبار و حرکت‌های ضد فرهنگی آنها ایستادگی کرده و هرگز اجازه نمی‌دهد برخی از هجمه‌ها، ماهیت و اقتدار نظام اسلامی را زیر سئوال برده و به عنوان ابزار و حلقه علیه انقلاب اسلامی استفاده کند.
وی گفت: وظیفه ما حفظ عظمت و اقتدار نهاد مقدس سپاه پاسداران است چرا که این نهاد بعد از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی خدمات شایان توجهی را در عرصه‌های سازندگی، تربیتی و معرفت‌افزایی انجام داده است.
به گزارش فارس، فرمانده سپاه نیر با بیان این‌که این حلقه‌ها متشکل از 15 تا 20 عضو فعال بوده و سرگروهی در حوزه تربیتی و موضوعات دیگر برای آنها تعیین می‌شود، افزود: اغلب مباحث به صورت ارایه دیدگاه و بیان پرسش و پاسخ است.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما در کنار برگزاری این برنامه سعی کردیم در قالب 13 برنامه فرهنگی دیگر جوانان و نوجوانان را درست و دقیق ارشاد کنیم و از برخی انحرافات احتمالی و آسیب‌ها جلوگیری به عمل آوریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول