اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون بین‎الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

جوانی که نهضت عاشورا را فراموش می‌کند، قربانی جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مشاور معاون بین‎الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: جوانی که نهضت عاشورا را فراموش می‌کند، قربانی جنگ نرم است، لذا باید در بحث مقابله با این جنگ توجه لازم در جامعه وجود داشته باشد.

جوانی که نهضت عاشورا را فراموش می‌کند، قربانی جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی‌الست ظهر امروز در حاشیه تجمع اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان زنجانی در واکنش به عمل موهن دشمنان در توهین به ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی بود که جنگ نرم دشمنان فقط مختص دولت ایران بود، ولی در حال حاضر وضعیت تغییر پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان دین اسلام را مورد هجمه‌های فرهنگی قرار داده‌اند، اضافه کرد: بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه موجبات راه‌اندازی جنگ توسط دشمنان را فراهم کرده است.

مشاور معاون بین‎الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همچنین با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این موضوع از عواملی بود که موجب شد دشمن متوجه شود که جنگ نرم او تاثیر عکس در عملکرد مردم و به ویژه جوانان ایرانی داشته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با اقدامات مختلف اقدام به راه‌اندازی جنگ نرم می‌کنند، اضافه کرد: هدف از قرآن‌سوزی کشیش آمریکایی و ساخت فیلم موهن آمریکایی در توهین به پیامبر اکرم (ص) منفورکردن چهره اسلام در جامعه است.

حجت‌الاسلام حسینی‌الست تصریح کرد: اقدامی که دشمنان در توهین به پیامبر اکرم (ص) انجام داده‌اند، به منظور متوقف‌کردن انتشار اسلام در اروپا بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دین اسلام با ایجاد و صدور یک هزار و 500 فرقه در تلاش برای انحراف جوانان و جلوگیری از انتشار اسلام هستند، اضافه کرد: خوشبختانه بر خلاف اقداماتی که دشمنان دین اسلام انجام می‌دهند شاهد نشاط و شکوفایی در وحدت دین اسلام هستیم، نشاطی که در هیچ برهه از زمان مشاهده نشده است.

مشاور معاون بین‎الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه با اشاره به برخی از تفاوت‌های جنگ نرم و نبرد نظامی اضافه کرد: برخلاف نبرد نظامی در جنگ نرم دشمن مشخص نیست و گاهی اوقات خودمان از داخل نقش دشمن را بازی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌الست در ادامه با اشاره به اینکه افرادی که در نبرد نظامی هستند، شهید محسوب می‌شوند، افزود: در جنگ نرم شهید وجود ندارد، بلکه جنگ نرم قربانی می‌گیرد.

وی افزود: جوانی که گرفتار دام اعتیاد می‌شود و یا جوانی که نهضت عاشورا را فراموش می‌کند، قربانی جنگ نرم است، لذا باید در بحث مقابله با این جنگ توجه لازم در جامعه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول