اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانال ندای اسلام:

برنامه ایستگاه جوانی از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه ایستگاه جوانی به منظور تبیین موضوع جوان و آراستگی از دیدگاه اسلام خبر داد.

برنامه ایستگاه جوانی از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تولید برنامه ایستگاه جوانی Youth Station اظهار کرد: این برنامه جذاب و شنیدنی هر هفته روزهای شنبه و یکشنبه از کانال ندای اسلام روی آنتن می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: ایستگاه جوانی در سری جدید برنامه‌های خود به موضوع جوان و آراستگی می‌پردازد.

مدیر کانال ندای اسلام با اشاره به محتوای برنامه ایستگاه جوانی گفت: در این برنامه حجت‌الاسلام اسد جعفری در ارتباط با موضوع برنامه صحبت می‌کند و حجت‌الاسلام علی اظهر ارسطو به تفسیر سوره نور می‌پردازد.

وی تصریح کرد: این برنامه به موضوعاتی مانند تعاریف اسلام و جامعه غرب از آراستگی، نمونه‌های آراستگی در اسلام، زیبایی‌های وجودی خداوند و... پرداخته و با استفاده از ارائه الگوهایی از زندگی بزرگان معنای آراستگی ظاهر و باطن را برای شنوندگان و علاقه‌مندان تبیین می‌کند.

حسینیان با بیان اینکه از آیتم‌های متنوع و جذاب در برنامه ایستگاه جوانی استفاده شده است عنوان داشت: آیتم لبخندی در زندگی داستان‌های جذاب و کوتاه را برای شنوندگان بازگو کرده و آیتم یک فنجان زیبایی به نظرات و دیدگاه‌های جوانان در ارتباط با موضوع برنامه می‌پردازد.

تهیه و تولید برنامه نیم ساعته ایستگاه جوانی را حبیبی‌راد به عهده دارد و این برنامه روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته به روی آنتن می‌رود.

برنامه کانال ندای اسلام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.coiradio.com و آدرس ماهواره‌ای Hotbird با فرکانس 12/437 GHz با سمبل ریت 27500 افقی قابل دریافت است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول