اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف اصفهان:

امروز هجمه‌های رسانه‌های استکبار واقعه غدیر را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به دهه ولایت گفت: امروز هجمه‌های تمام رسانه‌های استکبار واقعه غدیر را نشانه گرفته است تا این رخداد عظیم را تحریف کنند.

امروز هجمه‌های رسانه‌های استکبار واقعه غدیر را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری پیش‌ازظهر امروز در جمع مسئولان فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های اصفهان اظهار کرد: انجام اقدامات و برنامه‌های فرهنگی از مواهب الهی است چرا که پیامبران و امامان معصوم نیز فعالیت‌های بسیاری در این زمینه انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اصل و ریشه ایران اسلامی فرهنگ معارف اهل‌بیت (ع) است، افزود: فرهنگ شیعه بسیار غنی و پر مغز است و باید با کار فرهنگی مناسب آن را گسترش و تعمیم داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: این مهم در بخش فرهنگی ادارات اوقاف و با کار و تلاش فراوان محقق می‌شود.

وی اشاره به اینکه بر اساس ساختار جدید سازمان اوقاف، مجموعه اوقاف و امور خیریه استان دارای چهار معاونت شده است، ادامه داد: معاونت فرهنگی اوقاف به معاونت فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده و از این پس ادارات اوقاف در شهرستان‌ها باید امور اجتماعی را نیز دنبال کنند.

اژدری تاکید کرد: تمام تلاش اداره اوقاف این است که افراد بدون پست در ادارات شهرستان‌ها که تاکنون بدون پست کار می‌کرده‌اند، در ساختار جدید صاحب پست سازمانی شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام پست‌هایی که در شهرستان‌ها تعریف شده کارشناسی است، اضافه کرد: هم‌اکنون برخی همکاران در ادارات اوقاف سابقه کار طولانی دارند، اما دارای مدرک دیپلم هستند و ما مجبوریم پست با نام برای آنها تعیین کنیم تا زمانی که بازنشسته می‌شوند این پست هم از بین می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با اشاره به دهه ولایت گفت: امروز هجمه‌های تمام رسانه‌های استکبار واقعه غدیر را نشانه گرفته است تا این رخداد عظیم را تحریف کنند.

وی اظهار کرد: تمام متولیان و مسئولان اوقاف و امور خیریه استان باید برای عید غدیر امسال در امامزاده‌ها برنامه‌های ویژه‌ای همچون خطبه‌خوانی داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول