اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان استان اردبیل:

محوریت مسجد، روحانیت و بسیج دفع‌کننده ترفندهای استکبار است

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مثلث مسجد، روحانیت و بسیج در جامعه اسلامی ما دفع‌کننده تمام ترفندها و حرکت‌های خبیث استکبار جهانی است.

محوریت مسجد، روحانیت و بسیج دفع‌کننده ترفندهای استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا محمدنیا عصر امروز در همایش اختتامیه غنی‌سازی اوقات فراغت کانونی‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل که در سالن ولایت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ما از اول پیروزی انقلاب با اتکا و محوریت مساجد بسیاری از توطئه‌های دشمنان را هم در عرصه نظامی و هم تهدیدهای فرهنگی خنثی کردیم و امروز نیز با رویکرد دینی و ارزشی می‌توانیم در سنگر مساجد مجاهدتی بی‌نظیر داشته باشیم.

وی نقطه امید و آرزوی دشمن را بر هم زدن توازن جوانان با مسجد و ایجاد گسست بین مردم و روحانیت اعلام کرد و افزود: اگر امروز برنامه‌های اوقات فراغت سالم جوانان با اصل قرار دادن مساجد به عنوان کانون و مرکز با شکوه مکتب اسلام انجام می‌شود همه دلیل و مبین این مسئله است که نباید بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب مسجد، روحانیت و بسیج ارزشی دچار خدشه و فراموشی شود.

محمدنیا در ادامه سخنان خود با ارایه گزارشی از نحوه فعالیت دبیرخانه ساماندهی امور جوانان و انجام برنامه‌ریزی‌های منسجم از خرداد ماه امسال تصریح کرد:‌ با همکاری 30 دستگاه برنامه‌‌ریزی‌های اوقات فراغت برای جوانان انجام شده به طوریکه ما در دو جلسه ویژه با همکاری نهادهای فرهنگی و تربیتی سعی کردیم 43 مصوبه را به تأیید رسانده و مراحل اجرایی آنها را پیگیری کنیم.

این مسئول از برگزاری اولین دوره نمایشگاه اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان در ایام فراغت خاطرنشان کرد: با حضور 20 دستگاه استانی اوایل تیرماه نمایشگاهی به مدت شش روز برگزار شد تا توانمندی‌های آنها به نمایش گذاشته شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه سعی شد در چهار شاخص اطلاع‌رسانی، ابتکار و خلاقیت، غرفه‌آرایی و نحوه پاسخگویی به مردم و ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار گیرد تا دستگاه برتر بتواند فعالیت خود را ارزیابی کند.

به گزارش فارس، معاون ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در دو شاخص کانون فرهنگی، هنری مساجد استان موفق به کسب رتبه اول شده و از جمله دستگاه‌های توانمندی بوده که توانسته بهترین اطلاع‌رسانی و ارایه برنامه‌های تابستانی را برای جوانان داشته باشد.

محمدنیا یادآور شد: دشمن با تحریم‌های اقتصادی سعی می‌کند فکر ملت ما را متوجه قضایای اقتصادی و هیجانات مقطعی کند در حالی که نباید از ترفند خزنده فرهنگی دشمن غفلت کنیم.

وی ادامه داد: این شایسته نیست که دشمنان این نظام بخواهند با استفاده از فضاهای به وجود آمده انقلاب اسلامی و برخی اهداف ارزشی ما را زیر سئوال ببرند و در این ارتباط همه وظیفه داریم آگاهی و بصیرت خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول