اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن:

رفتارهای موهن استکبار مقابله با بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن، رفتارهای موهن استکبار جهانی را ناشی از گسترش بیداری اسلامی در منطقه و تلاشی برای مقابله با آن خواند.

رفتارهای موهن استکبار مقابله با بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا طاهرخانی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی بخش رودهن اظهار داشت: چنین رفتارهایی نشأت گرفته از ناتوانی استکبار برابر عظمت اسلام است.

وی ادامه داد: انتشار فیلم موهن و اهانت به مسلمانان بیانگر توفیقات بیداری اسلامی و پیروزی مسلمانان بوده و صهیونیسم‌ در قالب دین‌ستیزی به دنبال اثبات حضور کم‏رنگ خود در منطقه است.

طاهرخانی، اعمال شنیع دشمنان اسلام را سبب هوشیاری بیشتر نیروهای ارزشی و مسلمانان خواند و افزود: آمریکای جنایتکار و جرثومه ناپاکش، رژیم اشغالگر قدس از قدرت اسلام در واهمه به‌‏سر می‏برند.

بخشدار رودهن، عوامل ساخت و اکران فیلم موهن به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) را عناصری خارج از فطرت انسانی خواند.

وی ادامه داد: اسلام کامل‌ترین‏ دین الهی است و نه تنها مسلمانان بلکه هیچ انسان آزاده‏ای نمی‌تواند اهانت به قطب عالم امکان را تحمل کند.

طاهرخانی اضافه کرد: هدف سیاسی تولید این فیلم موهن، تخریب وحدت مسلمانان با سایر ادیان الهی است اما این حرکت زشت دشمنان وحدت و همدلی بیشتر را به ارمغان آورد و بی‏شک سازندگان فیلم موهن بدون پشتوانه دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت چنین جسارتی را نداشتند.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول