اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حذف برنامه‌های برون مرزی صدا و سیما از ماهواره

استکبار خصومت خود با ارزش‌های اسلامی را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: اصحاب فرهنگ و مطبوعات اردبیل با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: حذف برنامه‌های صدا و سیما از ماهواره تداوم خصومت استکبار با ارزش‌های اسلامی است.

استکبار خصومت خود با ارزش‌های اسلامی را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در بیانیه اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات استان اردبیل که در محکومیت اقدام خصمانه قطع برنامه‌های برون مرزی صدا و سیما از ماهواره هاتبرد صادر شد، آمده است:

"و لایزالون یقاتلونکم حتی یرَّدوکُم عَنْ دینِکُم إن استطاعُوا". (سوره بقره آیه 217) «دشمنان شما همواره با شما در جنگ هستند»

اقدام خصمانه و سطله‌جویانه صاحبان زر و زور و تزویر در حذف و قطع برنامه‌های شبکه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد مصداق عینی این آیه شریفه است و نشانگر تداوم خصومت و دشمنی استکبار جهانی با ارزش های اصیل اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: رسانه‌ها در دوران کنونی بخشی جدایی‌‌ناپذیر از زندگی مردم شده‌اند، بی‌شک اقدام نظام سلطه در مسدود سازی جریان اطلاع رسانی شبکه‌های ایرانی ریشه در اسلام هراسی آنان و نگرانی از ضریب نفوذ و تأثیر فزاینده در جریان عالم‌گیر بیداری اسلامی دارد چرا که شبکه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، همواره تصویری عقلانی و جذاب از اسلام عزیز ارائه کردند و این همان تصویری است که گردنکشان عالم از جذبه و زیبایی آن فرا روی ملت‌های آزاده و مستقل بیمناک‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: اقدام لابی صهیونیسم در مقابله با رسانه‌های آزادی‌خواه و عزتمند ایران اسلامی روشن‌ترین گواه این واقعیت است که آزادی بیان در غرب جز شوخی و مدعای دروغین نیست و آنجا که پای منافع زورمندان و مستکبران در میان باشد، محلی از اعراب ندارد.

همچنین در این بیانیه آمده است: جهان می‌داند که رسالت بزرگ رسانه‌های ایران اسلامی اطلاع‌رسانی شفاف و بی واسطه است و آنان که موقعیت خویش را با بصیرت‌افزایی و معرفت بخشی رسانه‌های کشورمان در تضاد می‌بینند، فریبکارانه با رسوایی و خواری راه را بر انتشار آگاهی می‌بندند تا تصویری دروغین از اوضاع و احوال جهان  امروز به دست دهند.

در این بیانیه آمده است: اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات استان اردبیل همگام با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی اقدام غیرقانونی و سلطه‌جویانه  استکبار جهانی و سردمداران و صاحبان زرو زور و تزویر را در قطع برنامه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد را محکوم  کرده، رجاء واثق داریم که اعمال این محدودیت رسانه‌ای نسبت به ایران اسلامی، همچون همیشه مایه توفیق و اتکای کشورمان به ظرفیت‌های بومی در حوزه فناوری رسانه‌ای و انتشار هرچه وسیعتر پیام بلند اسلام و آزادگی خواهد بود.

این بیانیه از سوی اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات، موسسات قرآنی ، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌های تابعه استان،هیئت وفاداران به ثارالله (جامعه هنرمندان استان اردبیل)، انجمن‌های سینمای جوان، نمایش، هنرهای تجسمی، موسیقی، شعر و ادب، خوشنویسی ، کاریکاتور استان، خانه مطبوعات، موسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری، موسسات و مراکز چاپ و نشر و کانون‌های آگهی تبلیغی، کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابع استان اردبیل در محکومیت این اقدام  صادر شده است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول