اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال مس کرمان:

برد پرسپولیس جشن آشتی با هواداران بود

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال مس کرمان گفت: برد شیرین مس برابر پرسپولیس می‌تواند زمینه‌ساز آشتی بزرگ بزرگ مس و هوادارانش باشد.

برد پرسپولیس جشن آشتی با هواداران بود

آرش روشنی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پیروزی شیرین مس برابر پرسپولیس را می‌توان جشن بزرگ آشتی با هواداران دانست به نظر من هواداران مس در این دیدار گل کاشتند و حمایت‌های جمعیت حاضر در ورزشگاه از تیم و بازیکنان روحیه زیادی به بازیکنان داد.

وی افزود: این دیدار را می‌توان سرآغاز روزهای آفتابی مس دانست به عنوان یک بازیکن تیم از این پیروزی خیلی خوشحال شدم این نتیجه روحیه زیادی به مجموعه باشگاه مس، کادر فنی و بازیکنان داد البته این پیروزی حق ما بود و طی زمان بازی برتر از حریف بودیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی را بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردیم.

روشنی‌پور خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم یک‌دل و متحد خواهان موفقیت تیم هستند، بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین تیم همه یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن هم موفقیت و سربلندی تیم است بر خلاف برخی شایعات منتشره من و هیچ یک از بازیکنان تیم نسبت به شرایط خود در دیدار برابر پرسپولیس اعتراضی نکرده‌ایم.

هافبک مس کرمان گفت: فصل گذشته را در لیگ دسته اول فوتبال کشور و در تیم شهرداری اراک حضور داشتم در این تیم نمایش ضعیفی نداشتم و به استناد بسیاری از کارشناسان یکی از بازیکنان خوب فصل گذشته شهرداری و لیگ یک فوتبال کشور بود و در این فصل از مسابقات نیز در خدمت باشگاه مس هستم.

وی تصریح کرد: به عنوان یک سرباز تلاش می‌کنم تا در تمرینات در خدمت تیم و کادر فنی باشم تا با ارائه نمایش مطلوب نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم، البته هم‌اکنون نیز در شرایط خوبی به سر می‌برم و هر لحظه کادر فنی تشخیص دهد توانایی اثبات شایستگی‌هایم را دارم.

روشنی‌پور در زمینه دیدار برابر نفت آبادان گفت: پیش‌بینی این بازی سخت است، نفت در انتهای جدول به دنبال تغییر نتایج است و مس نیز به دنبال تغییر و ادامه روند رو به رشد خود است و امیدوارم با دست پر از این بازی خارج شویم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول