اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان مس کرمان:

با هیچ یک از هواداران مس کرمان مشکلی ندارم

خبرگزاری فارس: کاپیتان مس کرمان گفت: با هیچ یک از هواداران مس کرمان مشکلی ندارم، مشکل من با عده‌ای تماشگر‌نما است.

با هیچ یک از هواداران مس کرمان مشکلی ندارم

فرزاد حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان شرایط تیم فوتبال مس کرمان برای دیدار برابر ملوان بندر‌انزلی را رضایت بخش دانست و اظهار داشت: تمرینات خوبی را طی هفته گذشته پشت سر گذاشته‌ایم، البته با توجه به لغو بازی هفته گذشته ‌در برابر راه‌آهن طبیعتا بازیکنان تیم استراحت بیشتری داشته و با توان و شادابی بیشتری برابر ملوان به میدان می‌روند.

وی افزود: تیم طی چند هفته اخیر روند رو به رشد مناسبی را داشته است، ما در ‌برابر سایپا و ذوب‌آهن موقعیت‌های گلزنی زیادی را به دست آوردیم که در صورت استفاده از این موقعیت‌ها می‌توانستیم با راه‌اندازی جشنواره گل حریفان خود را به خانه‌هایشان بفرستیم.

حسین‌خانی ارزش سه امتیاز دیدار برابر ملوان را فوق‌العاده دانست و عنوان کرد: این سه امتیاز می‌تواند نقش زیادی در ادامه روند صعود‌ی تیم در جدول مسابقات دارد، البته نباید فریب نتایج اخیر ملوان را خورد، ملوان‌ کادر فنی و بازیکنان خوبی‌در اختیار دارد، امیدوارم بتوانیم با غلبه بر ملوان سه امتیاز با ارزشی را به جمع اندوخته‌های خود بیفزاییم.

وی با بیان اینکه با هیچ یک از هواداران مس کرمان مشکلی ندارم، گفت: مشکل من با عده‌ای تماشگر‌نماهایی است که در ورزشگاه به عنوان حامی تیم حضور پیدا می‌کنند، اما به دنبال حاشیه‌سازی و تخریب فضای تیم هستند، بیش از یک دهه ‌است که در باشگاه مس حضور داشته‌ام‌ و در این مدت همواره به هواداران تیم احترام گذاشته‌ام و آنها را یار و یاور تیم دانسته‌ام.

کاپیتان مس کرمان ابراز داشت: از همه ‌هواداران و علاقمندان مس کرمان می‌خواهم تا با حضور پرشور خود‌ در روز دوشنبه ورزشگاه شهید باهنر را برای ملوانی‌ها به برزخ تبدیل کنند، این تیم متعلق به این شهر و مردم استان کرمان است، زیرا اعتقاد دارم موفقیت و پیروزی این تیم است در  شرایط ‌روحی و روانی و حتی اجتماعی و اقتصادی مردم تأثیر‌گذار است.

حسین‌خانی در مورد جنگ میانه میدان در بازی برابر ملوان گفت: قطعا ملوان‌ بازیکنان خوبی در خط هافبک دارد، البته ما می‌توانیم ‌با استفاده از توان بالای بچه‌ها میانه میدان را از‌ ملوانی‌ها بگیریم و ‌با ‌بازیسازی برای مهاجمان تیم شرایط را برای آنها سخت کنیم، موفقیت در میانه میدان است که می‌تواند پیروزی مس را تضمین کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول