اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاسم‌پور:

دیدار برابر پرسپولیس همانند سایر مسابقات است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: دیدار برابر پرسپولیس تهران برای مربیان همانند سایر مسابقات است.

دیدار برابر پرسپولیس همانند سایر مسابقات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم قاسم‌پور پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: این دیدار برای مربیان همانند سایر مسابقات است اما این بازیکنان تیم‌های برابر تیم‌های مطرح هستند که با انگیزه و روحیه خاصی به بازی در برابر این تیم و یا استقلال فکر می‌کنند.

وی افزود: این دیدار نیز همچون سایر مسابقات ارزش سه امتیازی دارد و ما قطعا به دنبال رسیدن به این مهم هستیم.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به سئوالی پیرامون روند صعودی تیم پرسپولیس اظهار داشت: این تیم در چند دیدار اخیرش موفق به اخذ هفت امتیاز شده و شرایط رو به رشدی را داشته است، تصور می‌کنم پرسپولیس با تغییر سیستمی که داشته مسابقاتش را با نتایج بهتری به پایان رسانده است.

قاسم‌پور بیان داشت: تمرینات خوبی را طی هفته انجام داده‌ایم و فیلم مسابقات پرسپولیسی‌ها را نیز آنالیز کرده‌ایم، امیدوارم این آنالیز و تمرینات در دیدار فردا جوابگو باشد و بتوانیم برابر پرسپولیس با یک نتیجه مطلوب و کسب سه امتیاز از میدان خارج شویم.

وی تصریح کرد: شرایط تیم پس از تغییرات کمی بهتر شده است، البته همه چیز به نتایج مرتبط است ما اگر پیروز دیدارهایمان شویم مشکلات دیده نمی‌شوند اما اگر نتیجه نگیریم هر مشکل کوچکی بزرگ شده و تبدیل به حاشیه می‌شود.

قاسم‌پور با بیان اینکه فوتبال ما نتیجه‌گرا شده است، گفت: همه تیم‌ها و مربیانشان در گام اول به فکر گل نخوردن هستند، حوادث و اتفاقات در روند نتایج مسابقات اثرگذار شده‌اند.

سرمربی مس کرمان با بیان اینکه قاسم‌پور تجربه کنار آمدن با حواشی  را دارد، گفت: تازه به فوتبال نیامده‌ام که با ناسزا شنیدن و یا تشویق شدن خودم را گم کنم، در دوران بازیگری هم به این مسائل زیاد توجهی نداشتم.

وی افزود: البته در کرمان به حواشی زیاد اهمیت می‌دهند ضمن اینکه حاشیه اکنون ذات فوتبال است و ممکن است من در کنار تیم باشم و یا نباشم اما این حاشیه‌ها بیش از هر چیز بر روی تیم اثر منفی می‌گذارند.

قاسم‌پور در پاسخ به سئوالی پیرامون انتشار اخباری مبنی بر جابه‌جایی عنایتی با می‌داوودی مهاجم استقلال گفت: همه این مسائل به تصمیمات باشگاه و کادر فنی بر می‌گردد، رضا عنایتی بازیکن بی‌تجربه‌ای نیست شاید برخی اتفاقات سبب شده تا این بازیکن عکس‌العمل‌هایی از خود نشان دهد اما وی با تیم قرار داد دارد و این مسئله پس از تجزیه وتحلیل و جمع‌بندی در باشگاه به نتیجه می‌رسد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول