اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

هواداران همچنان ما را حمایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هواداران همچنان ما را حمایت کنند تا بتوانیم در مقابل تیم‌هایی مثل شهرداری تبریز و میزان خراسان ظاهر شویم.

هواداران همچنان ما را حمایت کنند

یدالله کارگرپیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شرایط لیگ برتر امسال به گونه‌ای است که سطح تیم‌ها بسیار به هم نزدیک است و تیم‌هایی مثل شهرداری تبریز و میزان خراسان خوب ظاهر شده‌اند.

وی با اشاره به بازی هفته اول تیم شهرداری ارومیه با میزان خراسان گفت: ما در این بازی در دریافت‌ها خوب ظاهر نشدیم و همین باعث شد از لحاظ روانی نیز دچار مشکل شویم.

کارگرپیشه با انتقاد از داوری این دیدار گفت: به هیچ وجه قصد توجیه ندارم اما مشکلاتی در داوری وجود داشت و داور در لحظات حساس بازی با مشکل روبرو بود که بازیکنان ما به همین دلیل اعتراضاتی به داور داشتند و با او صحبت می‌کردند.

وی با اشاره به بی‌احترامی‌های تماشاگران مشهدی به بازیکنان شهرداری ارومیه گفت: جو سالن مشهد بسیار بد بود مسلما هموطنان ما این بازی را از تلویزیون دیدند و شاهد بودند که تماشاگران میزان خراسان بسیار بد و بیراه به تیم ما گفتند و بازیکنان ما را عصبانی کردند به همین دلیل بازی از دست ما خارج شد و همه بازیکنان با عصبانیت و ناراحتی به بازی ادامه دادند.

مدیرفنی تیم شهرداری ارومیه افزود: در این بازی عمده مشکل ما در دریافت بود و همچنین نتوانستیم توپ‌های حریف را به خوبی دفاع کنیم که این نیز به مسئله روانی تیم باز می‌گردد، سیستم تیم ما بیشتر روی سعید معروف متمرکز شده است و اگر این بازیکن آماده باشد و روحیه خوبی داشته باشد، آمادگی تیم ما خوب است و اگر با عصبانیت و ناراحتی بازی کند، برای ما مشکل ایجاد خواهد شد که در بازی با میزان هم همین اتفاق افتاد.

این مقام مسئول درباره بازی بعدی تیم شهرداری ارومیه مقابل کاله مازندران گفت: تیم کاله از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازی ما هم در خانه حریف و در مقابل تماشاگرانش است ولی ما بازی آنها را آنالیز کرده‌ایم و فیلم بازی‌های کاله به ویژه بازی اخیر این تیم با نوین کشاورز را دیده‌ایم آنها هم ضعف‌هایی دارند و تلاش می‌کنیم این تیم را شکست دهیم.

وی درباره تقابل ملی‌پوشان دو تیم در این دیدار گفت: این یک واقعیت است که اگر 30 درصد از نیروی تیم ملی در تیم ماست، بیش از 60 درصد تیم ملی در کاله حضور دارند چرا که پشت خط زن، دو بازیکن قدرتی و یک بازیکن سرعتی عالی تیم ملی در کاله هستند و سایر بازیکنان این تیم نیز در همین حد هستند و پاسور تیم ملی صربستان نیز در اختیار آنهاست.

کارگرپیشه افزود: آنها از هر لحاظ از ما بهتر هستند ولی این والیبال است ما هم همین فکر را در بازی مقابل میزان می‌کردیم و تصور می‌کردیم از آنها بهتریم و به راحتی شکستشان می‌دهیم.

وی با اشاره به کمبود یک بازیکن دریافت کننده قدرتی گفت: ما همچنان این کمبود را داریم و فعلا به خاطر وضعیت دلار قادر به خرید بازیکن نیستیم.

مدیرفنی تیم شهرداری ارومیه ابراز امیدواری کرد؛ هواداران والیبال در ارومیه همچنان از تیم شهرداری ارومیه حمایت کنند و با یک باخت به این تیم پشت نکنند. 

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول