اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم نساجی مازندران:

بازسازی استادیوم وطنی قائمشهر مهم‌ترین دغدغه هواداران است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: مهم‌ترین دغدغه هواداران و تیم نساجی ترمیم و بازسازی استادیوم وطنی قائشمهر است.

بازسازی استادیوم وطنی قائمشهر مهم‌ترین دغدغه هواداران است

سید محمود اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر گفت: در این هفته که هفته پنجم از رقابت‌های دسته اول جام آزادگان است نساجی مقابل تیم فولاد بافق یزد قرار می‌گیرد.

وی افزود: تیم نساجی با توجه بازی‌های اخیر خود نشان داده که روند رو به رشدی را طی می‌کند و امید است که بتوانیم سوغات خوبی از این بازی برای هواداران از یزد بیاوریم.

اسدی بیان کرد: تیم با روحیه بالا به این بازی می‌رود و بازیکن محرومی نداریم ولی تنها بازیکن آینده‌دارمان مجتبی گراییلی مصدوم است در ضمن آقای گل و بازیکن فصل قبل نساجی فریدون فضلی روز قبل به علت همان شکستگی قبلی، پای خود را به جراحان سپرده که برای این بازیکن ارزشمند فوتبال کشورمان آرزوی سلامتی داشته و از هواداران می‌خواهم که دعا کنند تا فریدون فضلی هرچه زودتر به جمع نساجی برگردد.

این مسئول گفت: ما با  کسب یک برد و یک تساوی و دو باخت فعلا در رده دهم جدول قرار گرفتیم که با بازی خوب بازیکنان به صدر جدول با برنامه‌ریزی درست برسیم.

وی در پایان با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه ما ترمیم و بازسازی استادیوم وطنی قائشمهر است از مسئولان مربوطه خواست تا روند ترمیم این استادیوم را هرچه سریع‌تر به پایان برسانند تا هوادار و تیم نساجی بتوانند به شرایط مهم میزبانی دست یابند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول