اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاسم‌پور:

هواداران حمایت کردند/ نباید مغرور شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه هواداران تیمش ‌در دیدار برابر پرسپولیس قدردانی کرد.

هواداران حمایت کردند/ نباید مغرور شویم

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان‌ با اشاره به برد پرسپولیس اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنیم که ما را تشویق کردند و اجازه ندادند، صدای هواداران پرسپولیس دربیاید و امیدوارم هواداران به همین شکل تیم را حمایت کنند.

وی افزود: در واقع ‌حمایت‌های هواداران از بازیکنان و تیم بود که روحیه خوبی را به بازیکنان تیم داد و این مسئله موجب شد تا بازیکنان تیم از انگیزه خاصی برای پیروزی در این دیدار برخوردار شوند.

قاسم‌پور در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی بود، بازیکنان ما بهتر از پرسپولیسی‌ها بودند و بارها تا مرز فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند، البته اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم شاید گل‌های بیشتری می‌زدیم.

وی ابراز داشت: بازیکنان مس باید باور کنند که می‌توانند خوب بازی کنند، همه بازی‌ها سه امتیاز دارد و نباید مقابل تیم‌های بزرگ با تمام توانشان بازی کنند، بلکه باید طی لیگ نیز اینگونه باشند و از آنها همین انتظار را داریم.

سرمربی مس در مورد تعطیلی لیگ عنوان کرد: این تعطیلی می‌تواند برای ما مضر باشد، اما اگر مثل تعطیلی قبل بتوانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم، می‌توانیم نهایت استفاده را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: نباید با این برد مغرور شویم، هنوز زمان برای جدا شدن از جایگاه کنونی تیم در جدول وجود دارد، باید با جدیت تمرینات خود را دنبال کنیم تا بتوانیم در بازی برابر نفت آبادان نیز با تمام قوا و برای کسب حداکثر امتیاز به میدان رویم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول