اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس

دروازه‌بان تیم مس از هواداران عذرخواهی کرد

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: اخیرا اتفاقاتی در ورزشگاه و به هنگام بازی مس روی داد و من نیز اشتباهاتی را مرتکب شدم که از مردم و هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم.

دروازه‌بان تیم مس از هواداران عذرخواهی کرد

آرمان شهدادنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به عنوان یکی از بازیکنان بومی و باسابقه مس باید به این مسئله اذعان کنم که فوتبال خود را مدیون حمایت‌های مربیان و مسئولان این باشگاه در رده‌های سنی و تیم بزرگسالان هستم.

وی اشاره به آغاز دور جدید تمرینات تیم مس کرمان افزود: مردم و هواداران مس باید به این مسئله توجه داشته باشند که بازیکنانی مانند من و دیگران محصول این باشگاه هستیم و در این باشگاه هزینه‌هایی صرف رشد و پرورش ما شده است تا بتوانیم گوشه‌ای از استعدادها و توان خود را به رخ فوتبال ایران بکشانیم.

شهدادنژاد تصریح کرد: اخیرا اتفاقاتی در ورزشگاه و به هنگام بازی مس رخ داد که این مسئله موجب به وجود آمدن سوء تفاهماتی در ذهن مردم و هواداران مس شد، اما با توجه به اینکه در آن هنگام به من توهین شد برای لحظاتی نتوانستم بر خودم مسلط باشم و مجبور به واکنش شدم و این مسئله شاید برای هر شخصی اتفاق افتد.

وی خاطرنشان کرد: البته شاید من نیز در هنگام آن حوادث اشتباهاتی را مرتکب شدم که از همین جا از همه مردم و هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم.

شهدادنژاد اذعان داشت: من به عنوان یک بازیکن بومی و باسابقه باشگاه مس از هواداران و به ویژه لیدرهای تیم انتظار دارم تا در هنگام سختی‌ها و مشکلات از تیم و بازیکنان حمایت کنند، زیرا اعتقاد دارم که تأثیرگذاری حضور لیدر و هواداران نزدیک به تیم در چنین مواقعی احساس می‌شود.

وی بیان داشت: بازیکنانی در گذشته‌های نه چندان دور در کرمان بودند که با هوادار تیم درگیر می‌شدند و هوادار تیم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند، اما تا به این اندازه با هجمه انتقادات روبه‌رو نمی‌شدند.

شهدادنژاد افزود: به عنوان یک بازیکن بومی به هواداران و علاقمندان تیم احترام می‌گذارم و از آنها دعوت می‌کنم تا بار دیگر به عنوان یار دوازدهم و همیشه فعال در کنار تیم حضور یافته و از تیم محبوب شهر خود حمایت کنند.

وی با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به شرایط آرمانی و تبدیل شدن به یک دروازه‌بان بزرگ مسیر زیادی را در پیش رو دارم، گفت: بر اساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال طی 10 هفته نخست لیگ برتر در بین سه دروازه‌بان برتر کشور قرار گرفته‌ام و امیدوارم بتوانم با حمایت‌های هواداران مس در ادامه نیز مسیر موفقیت را طی کنم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول