اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

مس کرمان برابر پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: دو تیم مس کرمان و پرسپولیس تهران فردا در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان واقع در مجموعه ورزشی امام علی (ع) به مصاف هم می‌روند.

مس کرمان برابر پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دیدار تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس تهران جمعه پنجم آبان ماه از ساعت 15 و 15 دقیقه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

این دیدار را یدالله جهانبازی با کمک منصوری و کیانی قضاوت می‌کنند و بنیادفر داور چهارم این دیدار است، حیدر شکور و آلبرت گریگوریان ناظر داوری و نماینده فدراسیون فوتبال در برگزاری این مسابقه هستند.

تیم فوتبال مس کرمان صبح امروز آخرین تمرین خود را تا پیش از برگزاری این دیدار در زمین چمن دانشکده شهید چمران برگزار کرد، شاگردان قاسم‌پور در این تمرین با نشاط و شادابی خاصی به مرور آخرین دستورات تاکتیکی کادر فنی برای آمادگی هر چه بیشتر به منظور رویارویی با پرسپولیسی‌ها پرداختند.

بازیکنان مس کرمان امشب راهی هتل جهانگردی می‌شوند تا با تماشای فیلم دیدار پرسپولیس و راه‌آهن آخرین وضعیت این تیم را مشاهده کنند.

به گزارش فارس، نشست خبری پیش از برگزاری دیدار دو تیم نیز شامگاه پنجشنبه از ساعت 18 و 30 دقیقه با حضور ابراهیم قاسم‌پور در مقابل اهالی رسانه در هتل جهانگردی آغاز می‌شود و پس از آن خوزه مانوئل سرمربی پرسپولیس از ساعت 19 پاسخگوی سئوالات خبرنگاران است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول