اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک مس کرمان:

مس توان شکست پرسپولیس را دارد

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما توانایی شکست دادن تیم پرسپولیس را در بازی روز جمعه داریم.

مس توان شکست پرسپولیس را دارد

مهرداد کریمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دیدار مس و پرسپولیس نقش حساس و تعیین کننده‌ای در معادلات جدول دارد و پیروزی در این دیدار خانگی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است.

وی افزود: تمرینات خوبی را طی چند روز اخیر برگزار کرده‌ایم و بازیکنان تیم از انگیزه و روحیه بسیار بالایی برای نبرد حساس و سخت روز جمعه در برابر پرسپولیس برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط تیم، این دیدار نقش حساس و تعیین کننده‌ای در معادلات جدول دارد، پیروزی در این دیدار خانگی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و امیدوارم با ادامه همین روند تمرینی پر نشاط بتوانیم تا پیش از این دیدار روحیه خیلی خوبی را در بین بازیکنان تیم ایجاد کنیم.

کریمیان با اشاره به روند صعودی پرسپولیسی‌ها در سه دیدار اخیر این تیم بیان داشت: کسب هفت امتیاز از سه دیدار اخیر پرسپولیس بیانگر آغاز حرکت رو به جلوی این تیم است اما این مسئله نمی‌تواند مانع از فروکش کردن انگیزه و تلاش بازیکنان تیم ما برای کسب سه امتیاز از این دیدار باشد و ما باید برای پیروزی و بردن قرمزپوشان برابر این تیم صف‌آرایی کنیم.

هافبک مس کرمان در ادامه با قدردانی از حمایت‌های هواداران مس از این تیم بیان داشت: هواداران واقعی مس همیشه پشتیبان و حامی مس بوده‌اند و از همه این عزیزان انتظار داریم تا با حضور حماسی خود در بازی روز جمعه به تشویق تیم بپردازند و از تیم حمایت همه جانبه‌ای کنند.

وی افزود: ما می‌دانیم تا این هفته از مسابقات نتوانسته‌ایم انتظارات هواداران را برآورده کنیم، اما کسب یک پیروزی شیرین و سه امتیاز از این دیدار حساس می‌تواند علاوه بر آغاز موفقیت‌های مس در این فصل دل مردم استان کرمان و هواداران مس را شاد و خوشحال کند.

کریمیان ابراز داشت: ما توانایی شکست دادن پرسپولیس را داریم و این مهم اتحاد و همدلی بازیکنان، عوامل باشگاه و هوادران را می‌طلبد و امیدوارم این همدلی و اتحاد را در بازی روز جمعه ببینیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول