اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

هواداران شهرداری یاسوج تیم دلخواه خود را از هفته پنجم ببینند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این تیم از هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال و پس از خارج شدن از شرایط بدن‌سازی به شرایط ایده‌آل خواهد رسید.

هواداران شهرداری یاسوج تیم دلخواه خود را از هفته پنجم ببینند

جمشید غدیری پس از پیروزی شهرداری یاسوج بر رقیب خوزستانی خود استقلال صنعتی صدرنشین گروه دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: لیگ دسته یک فوتبال به لیگ آپاچی‌ها معروف است یعنی در آن باید بجنگیم تا زنده بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: جام آزادگان وضعیتی سخت‌تر از لیگ برتر دارد و شرایط صعود و سقوط تیم‌ها امسال در این رده از فوتبال کشور به گونه‌ای است که تیم‌ها برای صعود و هم برای بقاء خود می‌جنگند.

غدیری افزود: در مقابل استقلال اهواز اگر چه از بازی راضی نیستم، اما نتیجه مورد دلخواه را گرفتیم و در هفته آینده با خارج شدن از وضعیت بدنسازی قول می‌دهیم هواداران شهرداری واقعی و تیم مورد دلخواه خود را در زمین ببینند.

وی در ادامه با قدردانی از نوع تشویق تماشاگران تیم تصریح کرد: در این بازی تماشاگران به معنای واقعی یار دوازدهم ما بودند و چنین تشویق بی‌امانی در واقع امان از هر تیمی خواهد برید. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به وجود بازیکنان خوب و باانگیزه در این تیم اشاره کرد و گفت: بازیکنان مؤثر و بدون حاشیه‌ای در تیم داریم که با اتکا به قدرت جوانی و دوندگی آن‌ها در بازی‌های آینده موفقیت‌های بیشتری کسب خواهد شد.

غدیری عدم استفاده از بازیکنانی نظیر اکبر صفری و محمد خان‌احمدی را عدم آمادگی و دیر پیوستن به تیم دانست و گفت: با رسیدن این بازیکنان به وضعیت مطلوب از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی از میزان آمادگی کنونی این تیم سخن به میان آورد و متذکر شد: اکنون چیزی حدود 70 درصد توانمندی خود را به نمایش گذاشته‌ایم که هر هفته به این میزان اضافه می‌شود و تماشاگران شهرداری واقعی را از هفته پنجم مسابقات خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از بازی خوب و دوندگی بیش از اندازه بازیکنان استقلال صنعتی خوزستان گفت و اذعان داشت: این تیم بیش از ما در زمین دوندگی کرد و بازی خوبی ارائه داد و ثابت کرد که سه پیروزی متوالی گذشته آن‌ها از روی شانس و خوش اقبالی نبوده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول