اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن مس کرمان:

یک گل برای ‌پرسپولیس کنار گذاشته‌ام‌

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: یک گل روز جمعه برای ‌پرسپولیس کنار گذاشته‌ام‌.

یک گل برای ‌پرسپولیس کنار گذاشته‌ام‌

شجاع خلیل‌زاده امروز در گفت‌و‌گو خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دیدار حساس و تعیین کننده مس در برابر پرسپولیس‌ اظهار داشت: پیروزی در این دیدار کمک زیادی به تیم می‌کند با توجه به شرایط جدول این پیروزی ارزشی شش امتیازی دارد‌.

وی به اعلام برنامه ادامه مسابقات لیگ اشاره کرد و افزود: قطعا کسب نتیجه از این مسابقه می‌تواند کمک زیادی در تغییر شرایط تیم‌ در جدول مسابقات داشته باشد با یک پیروزی و توجه به بازی‌های آتی می‌توانیم تا پایان نیم فصل شرایط تیم را در جدول مسابقات دگرگون کنیم.

خلیل‌زاده با اشاره به رفع مصدومیتش ‌گفت: در وضعیت خوبی به سر می‌برم و می‌خواهم در برابر قرمز‌پوشان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذارم، تمرینات تیم نیز طی چند روز اخیر با نشاط و شادابی خاصی برگزار شده ‌و همه بازیکنان و عوامل اجرایی تیم برای کسب نتیجه از این دیدار هم قسم شده‌اند.

مدافع میانی مس تصریح کرد: در صورت فراهم شدن موقعیت و صلاح‌دید کادر فنی در این دیدار در حملات تیم نیز شرکت می‌کنم، علاقه زیادی به گلزنی در این دیدار دارم، البته در گام نخست به محکم کردن خط دفاعی تیم فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی منطقی و بدون احساسات پرسپولیس را با شکست بدرقه کنیم.

خلیل‌زاده از همه هواداران و دلسوزان مس کرمان خواست تا با حضور پرشور خود در ورزشگاه شهید باهنر کرمان‌ همچون روزهای پایانی فصل گذشته مسابقات لیگ برتر حمایت همه جانبه‌ای را از تیم محبوب شهر خود داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول