اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله محمدی اصفهانی:

غدیر فلسفه عملی اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: غدیر فلسفه عملی اسلام است.

غدیر فلسفه عملی اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی ظهر امروز در نشستی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده بسیج دانش‌آموزی، مسئولان بسیج و امور تربیتی دانش‌آموزی آبادان که در نهاد امامت جمعه شهرستان برپا شد، با اشاره به پیوند بسیج و آموزش و پرورش اظهار کرد: پیوند این دو نهاد ناگسستنی و عامل افتخار است.

وی افزود: ما باید رشادت و انرژی جوانان و نوجوانان را آمیخته با آموزش‌های ضروری و اخلاق کرده همچنین دروس دفاعی لازم را وارد این حیطه کنیم تا کشور و انقلاب آسیب ناپذیر شود.

امام جمعه شهرستان آبادان آموزش و پرورش و بسیج را دو بازوی ولایت توصیف کرد و ادامه داد: دهه بزرگداشت ولایت برای بسیجیان و فرهنگیان پر معنی و قابل لمس‌تر است.

وی با اشاره به واقعه غدیر گفت: غدیر فلسفه عملی اسلام است و همه مدیران اجرایی و مسئولان امور تربیتی باید در راستای انتقال هرچه بیشتر این فرهنگ به نسل جوان گام بردارند.

در ادامه این نشست عادل عساکره فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گزارش مشروحی از عملکرد بسیج دانش‌آموزی ارائه داده و از ثبت نام بیش از 13 هزار دانش‌آموز بسیجی در آبادان خبر داد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول