اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس:

تولید محصولات استراتژیک کشاورزی مهم‌ترین راه‌ دور زدن تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید بیش‌تر محصولات استراتژیک کشاورزی مهم‌ترین راه‌ دور زدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران است.

تولید محصولات استراتژیک کشاورزی مهم‌ترین راه‌ دور زدن تحریم‌ها است

رسول خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وابستگی اقتصاد کشورمان به درآمدهای حاصل از نفت به عنوان اهرم فشار به دست استکبار جهانی افتاده است.

وی با اشاره به قطع وابستگی اقتصاد کشور از درآمد نفتی، خاطرنشان کرد: برای حل این مسئله برنامه‌ریزی و مدیریت قوی و جامع لازم داریم.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌ اقتصاد در همه کشورها محصولات استراتژیک کشاورزی است به همین منظور باید حمایت از بخش کشاورزی را جدی بگیریم.

وی با اشاره به طرح حمایت از صندوق بیمه کشاورزی، تصریح کرد: این طرح میزان مبلغ بیمه کشاورزی را از یک هزار و 500 میلیارد به 8 هزار و 500 میلیارد ریال رسانده است.

خضری با اشاره به جلوگیری از اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها توسط مجلس، خاطرنشان کرد: برای تعدیل اقتصادی در کشور به حمایت دولت در این زمینه نیازمندیم.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین رکن اقتصاد مقاومتی توسعه سرمایه‌گذاری مولد است، گفت: برای تقویت اقتصاد کشور حمایت از قشر سرمایه‌گذار بسیار مهم و حیاتی است.

وی همچنین به مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: هرگونه اغماضی در این زمینه به ضرر ملت و نظام تمام می‌شود.

خضری ادامه داد: کنترل تورم جهشی در کشور نیاز مبرم به تیم مدیریت اقتصادی قوی از طرف دولت دارد تا با سربلندی از بحران اقتصادی رد بشویم.

وی با بیان اینکه درصد عمده‌ای از جمعیت کشور را اقشار آسیب‌پذیر جامعه تشکیل می‌دهند، گفت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد تا فشار کمتری بر این قشر وارد شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول