اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 320 نفر در دو رده سنی

مسابقات قرآن کریم در پلدختر برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر از برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی اوقاف در این شهرستان خبر داد.

مسابقات قرآن کریم در پلدختر برگزار شد

کاظم پیرک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن‌ کریم اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در گروه برادران در مسجد حضرت رقیه(س) و گروه خواهران در حسینیه قمر بنی هاشم شهر پلدختر برگزار شد، افزود: در این مسابقات قرآنی که در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، تواشیح و مفاهیم ورودی این مسابقات برگزار شد، 320 نفر در دو رده سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان با هم به رقابت ‌پرداختند.

وی تصریح کرد: این مسابقات قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال ‌(شکوفه‌ها و بزرگسالان) برگزار شد.

پیرک همچنین از برگزاری آزمون کتبی شرط ورود این دوره از مسابقات قرآنی در محل مسجد حضرت رقیه (س) خبرداد.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر گفت: نفرات منتخب در هر رشته و گروه سنی به مسابقات استانی اوقاف و امور خیریه که برادران 12 آبان‌ماه به میزبانی اوقاف کوهدشت در بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) درب‌گنبد و خواهران پنج شنبه 11 آبان ماه جاری به میزبانی اوقاف الیگودرز  برگزار می‌شود، راه می‌‌یابند.

لازم به ذکر است، مقام‌های اول تا سوم هر رشته به این شرح است.

در رشته  اذان بزرگسالان سجاد فلاح پور، علی فرهادی و قاسم هیوری و در رشته اذان شکوفه‌ها افشین لنگانی، محمد تندپور و مهدی شریفی و در رشته قرائت بزرگسالان سید مسلم کاظمی، حسین پارسایی و سجاد فلاح پور و در رشته قرائت شکوفه‌ها، کامبیز صادقی، افشین لنگانی و احمد میرزایی و در رشته ترتیل شکوفه‌ها، محمد تندپور و در رشته حفظ دو نیم جزء، علیرضا جوادی مقام‌های برتر را کسب کردند.

در رشته حفظ  یک جزء، احمدرضا رفیعی، رشته قرائت بزرگسالان خواهران زیبا بیرانوند و زینب محمدی، رشته ترتیل بزرگسالان سیده زینب موسوی، زهرا نصیری و سیمین دخت ویسکرمی، رشته قرائت شکوفه‌ها الهه چراغی نیا و رشته ترتیل شکوفه‌ها پریا نصیری مقام‌های برتر را کسب کردند.

رشته حفظ 10 جزء نسرین محمودوند و رشته حفظ پنج جزء شکوفه‌ها فاطمه کرمی، شبنم بیرانوند و فاطمه میرزاوند و رشته حفظ دو نیم جزء فاطمه احمدی، فایزه قایمی و ستایش نادری در رشته حفظ یک جزء فاطمه حسینی، فاطمه زهرا محمدی و مریم عینی‌پور مقام‌های برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول