اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف خراسان ‌رضوی:

سهمیه ارگان‌ها در مسابقات قرآن کریم ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: سهمیه اقشار و ارگان‌های مختلف در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مشخص و به آنان ابلاغ شد.

سهمیه ارگان‌ها در مسابقات قرآن کریم ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سعید آخوندی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف مطلوب قرآنی، با همکاری بقیه نهادها، سهمیه‌ای برای آنان جهت حضور در این مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این سهمیه‌ها پس از توافق با نهادها به تایید رسید و سهمیه برای روحانیان، موسسات و جلسات قرآنی، ادارات، دانشجویان، نیروهای مسلح، بانوان، دانش‌آموزان، ایثارگران، اصناف، کارگران، روستایی، نونهالان و اتباع بیگانه در نظر گرفته شده است.

دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات  قرآن کریم اظهار کرد: سهمیه روحانیون 1750 نفر، موسسات و جلسات قرآنی و ادارات 50 هزار نفر، دانشجویان 4400 نفر و نیروهای مسلح 40 هزار نفر تعیین شده است.

آخوندی به همکاری‌ با آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تمام شهرستان‌های خراسان‌ رضوی به هفت گروه تقسیم شده‌اند که سهمیه هر کدام به آنان ابلاغ شده است و سهمیه کل دانش‌آموزان 260 هزار نفر است که بیشترین سهمیه را دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: بانوان در این بین 43 هزار نفر پیش‌بینی شده است و اصناف، ایثارگران و کارگران هر کدام 10 هزار نفر سهم دارند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه در ارتباط با سهمیه اتباع بیگانه گفت: این افراد تنها می‌توانند تا مرحله استانی شرکت کنند و سهمیه کشوری ندارند که برای این افراد 11 هزار نفر پیش‌بینی شده است.

وی در پایان گفت: سهمیه نونهالان 3000 نفر و روستائیان 20 هزار نفر مشخص شده است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول