اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه خوی:

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در خوی به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه خوی گفت: سی و پنجمین دوره از ‌‌‌مسابقات قرآن کریم نسبت به دوره‌های گذشته از کیفیت قابل توجه برخوردار بود.

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در خوی به کار خود پایان داد

حجت‌الاسلام مقصود محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم در زمینه‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم قرآنی همزمان با پنجمین دوره از مسابقات اذان و ابتهال به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این دوره بیش از 150 شرکت‌کننده حضور داشتند که در دو بخش نوجوانان و بزرگسال برگزار شد و رقابت در سطح بانوان و آقایان به مرحله نهایی رسید که کم‌سن‌ترین شرکت‌کننده در این دوره حافظ 10 ساله قرآن بود.

مقصودی همچنین با اشاره به محل برگزاری و مدت اجرایی مسابقه تصریح کرد: این دوره به مدت چهار روز متوالی از بیستم مهرماه جاری در محل امامزاده سید بهلول خوی با حضور ‌‌داوران برجسته به اجرا در‌آمد که با انتخاب سه نفر در بخش‌های مختلف رقابت میان شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

این مسئول با تاکید بر نقش قرآن کریم در زندگی روزمره و بهره‌مندی از برکات بی‌پایان این‌ کتاب الهی، افزود: این دوره همزمان با ارتقای سطح کیفی و کمی رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبل سعی در معرفی چهره‌های جدید و جوان قرآنی داشت که خوشبختانه با استقبال نوجوانان و جوانان قرآنی مواجه شد و امید است با ترغیب و پرورش نخبه‌های قرآنی زمینه و بسترهای نخبه‌های قرآنی را در این شهرستان فراهم کنیم.

وی خاطر‌نشان کرد: برگزیدگان در دو بخش آقایان‌ و بانوان و همچنین در رده سنی زیر 16‌ سال و بزرگسال انتخاب شدند که خود را برای مسابقات استانی آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول