اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد گرگان خبر داد

برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‎های آزاد اسلامی آبان و آذر ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می‎شود.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، تقی امینی‎مفرد اظهار داشت: این مسابقات در سه بخش هنر و ادبیات دینی بخش کتبی و شفاهی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نیز برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: مسابقات شفاهی در سه بخش حفظ، تحقیق و ترتیل قرآن کریم ویژه اساتید و کارکنان و دانشجویان، 18 تا 24 آبان ماه جاری و بخش کتبی نیز به طور سراسری در تاریخ 14 آذر ماه سال جاری برگزار می‎شود.

امینی‎مفرد خاطر نشان کرد: به پنج نفر برگزیده هر رشته جوایز ارزنده‎ای اختصاص می‎یابد و نفرات برتر به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام خواهند شد.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان پایان مهلت ثبت‎نام در این مسابقات را تا 18 آبان ماه سال جاری ذکر کرد و گفت: ثبت‎نام از علاقمندان در دفتر کانون قرآن، عترت و فرهنگ اسلامی انجام می‎شود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول