اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند توجه به تولیدات داخلی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان استان نیازمند توجه به خرید تولیدات داخلی است.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند توجه به تولیدات داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی، محمدرضا باقری اظهار کرد: برای رسیدن به این جایگاه باید تولیدات داخلی ما نیز از لحاظ کمی و کیفی مورد توجه بازار رقابت داخلی و خارجی قرار بگیرد و کالاهایی تولید شود که مطابق با سلیقه خریدار و مصرف‌کننده باشد.

وی افزود: با این نگاه جامعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به بخش تولید ملی با بیان اقتصاد مقاومتی داشته، تحریم اقتصادی دشمنان بر کشورمان تا حد زیادی بی‌تأثیر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: باید تشکل‌هایی از سوی دولت و کارآفرینان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح عالی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های تابعه در استان تشکیل شود و ظرفیت‌های تولیدی در استان‌ها مطابق با نیازهای کشور شناسایی شود.

باقری اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را همان حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی دانست که سال جاری از سوی معظم‌له به این نام مزین شده است.

وی تصریح کرد: با نام‌گذاری سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه انسانی از سوی رهبری در ابتدای سال 91 ستادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان تشکیل شده و راهبرد اصلی این سال برای کارآفرینان و کارفرمایان استان مشخص شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی افزود: برای تحقق کامل این کار باید بخش‌های اقتصادی دیگری به خصوص عوامل بازار نیز وارد عرصه شده و تولیدات داخلی را خریداری و عرضه کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: رهبر انقلاب با توجه به توطئه دشمنان نظام و  تحریم همه جانبه آن‌ها برای به زانو درآوردن مردم بحث حمایت از تولید ملی را در ابتدای سال و پس از آن اقتصاد مقاومتی را برای بی‌تأثیری این تحریم‌ها مطرح کرد.

وی تاکید کرد: در شرکت شهرک‌های صنعتی استان تمام مقدمات برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی فراهم شده و باید سایر نهادهای مسئول به خصوص بانک‌ها نیز در این بخش به حمایت از تولید وارد کار شود.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول