اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اقتصاد مقاومتی تنها برون‌رفت ما از چالش‌ها است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ تکیه بر اقتصاد مقاومتی با تبیین و تفسیری که رهبر معظم انقلاب از این عبارت داشتند، می‌تواند ایران اسلامی را از چالش‌ها و بسیاری تحریم‌های استکبار جهانی رهایی داده و خلاصی بدهد.

اقتصاد مقاومتی تنها برون‌رفت ما از چالش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران در 33 سال گذشته ماهیت پلید استکبار جهانی را رو کرده و آنها را در صحنه‌های مختلف به ناکامی کشانده است، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده این انقلاب بار دیگر با استفاده از اهرم بی‌نتیجه و طناب پوسیده تحریم به سراغ ملت ایران آمدند تا شاید با تفکر پلید نظام صهیونیستی، آمریکایی بخواهند این ملت را در گذرگاه افتخارآمیز خود دچار نگرانی و خلأ کنند.

وی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران و مردم دلیر و رشید آن آبدیده‌تر از آن هستند که در تله دشمن بیفتند، خاطر نشان کرد: غرب تلاش می‌کرد تا شاید بتواند با تحریم فلج‌کننده ایران نارسایی‌ها و مشکلات را افزون‌تر کند اما این تحریم‌ها نتیجه معکوس داشته و ایرانیان را به تقویت باورها و ایمان و اعتقاد بیشتر سوق داده است.

نیکزاد در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما در مسیر آرمانی خود با تکیه بر دو عنصر ولایت و شهادت می‌توانیم همچنان کید دشمن را خنثی کنیم که در این مسیر باید به دو اصل تولید داخلی و همچنین تکیه بر اقتصاد مقاومتی باور داشته و اعتماد کنیم.

این مسئول جمهوری اسلامی ایران را نظامی نوپا اما با تجربه‌های گران‌سنگ در عرصه جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و ادامه داد: هر چند در 30 سال گذشته مردم ایران عقبه‌ها و گذرگاه‌های مختلفی را پشت سر گذاشتند و حرکت دشمن را در نطفه خفه کردند اما آنها دست از هجمه سنگین فرهنگی و اقتصادی بر نمی‌دارند و احساس می‌کنند اراده و باور این ملت را می‌توانند خدشه‌دار کنند.

وی اضافه کرد:‌ در چنین اوضاع و احوالی همه ما وظیفه داریم از تولید داخلی،‌ سرمایه‌گذار و افرادی که با احساس مسئولیت در سنگر تولید حاضر شدند، حمایت کنیم و با این حرکت خود اجازه ندهیم دشمن به کام و خواسته خود نزدیک‌تر شود.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل ساختن ایران را وظیفه سنگین نسل امروز و چهارم انقلاب توصیف کرد و بیان داشت: این کشور را ما باید به دست خود بسازیم و جلو حرکت دهیم که در این زمینه کوچک‌ترین غفلت بزرگ‌ترین فرصت را برای دشمن به وجود می‌آورد.

نیکزاد به توانمندی‌های استان اردبیل و شهرستان بیله‌سوار اشاره کرد و یادآور شد: بی‌دلیل نیست که بیله‌سوار به نام انبار غله استان اردبیل معروف است و با داشتن هزاران هکتار اراضی مستعد، نیروی انسانی کارآمد و هوشمندی و تکنولوژی‌های جدید می‌تواند گامی جدی در ارتقای شاخصه‌های تولید ملی بردارد.

وی گفت: در این شهرستان اولویت اول توسعه بخش کشاورزی و اولویت‌های بعدی نیز توجه به بخش گردشگری و صنایع فرآوری محصولات کشاورزی است که نباید از آن غفلت کرد.

نیکزاد همچنین بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان تاکید کرد و به برطرف شدن برخی از موانع و مشکلات آن قول مساعد داد.

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان مرزی بیله‌سوار از تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان، ساحل‌بندی در مناطق مرزی بیله‌سوار، گمرک و همچنین محل احداث مصلای بیله‌سوار و پروژه مسکن مهر بازدید کرد و در جریان آن قرار گرفت.

همچینن استاندار اردبیل از مدرسه شبانه‌روزی نمونه دولتی دخترانه ام‌البنین بیله‌سوار که با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان در زمینی به مساحت یک‌هزار و 734 متر مربع در حال احداث است، بازدید کرد و در جریان روند اجرایی آن قرار گرفت.

 

افتتاح منابع طبیعی جعفرآباد

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان بیله‌سوار اداره منابع طبیعی بخش جعفرآباد این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش فارس، اکبر نیکزاد در این مراسم با بیان اینکه بیشترین مراجعات مردم بخش جعفرآباد به بیله‌سوار در ارتباط با انجام امورات مربوط به منابع طبیعی است، گفت: با همت مدیران استانی و رفع مشکلات مربوط به این حوزه با افتتاح اداره منابع طبیعی بخش جعفرآباد باری از دوش مردم زحمتکش این منطقه برداشته شد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول