اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با توطئه‏های دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان از اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از راه‏های اصلی مقابله با توطئه‏های دشمنان علیه ملت ایران یاد کرد.

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با توطئه‏های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام سید محمود ترابی عصر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: همه باید در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی مشارکت و همکاری کنند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با توجه به توطئه‏های دشمنان و تحریم‏های صورت گرفته از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون و با امید و توکل به خدا، از تمام ترفندها و توطئه‏های دشمنان پیروز بیرون آمدند و دشمنان را در اهدافشان ناکام گذاشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان تصریح کرد: ملت ایران به درستی به وظایف خود آشنا هستند و لحظه‏ای از ترفندهای دشمنان ترس و واهمه ندارند و می‏کوشند تا با بهترین راه با اهداف دشمنان مقابله و مبارزه کنند.

ترابی از اتحاد و وحدت موجود بین ملت ایران به عنوان بهترین راه موفقیت و عبور از سختی‏ها و مشکلات یاد کرد و اظهار داشت: با وحدت و اتحاد می‏توان بر سختی‏ها و مشکلات فائق آمد.

وی گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری همه مردم و دولت‏مردان بتوانیم در تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی موفق باشیم و در پایان سال عملکردی خوب از خود بر جای بگذاریم.

در این جلسه هر یک از اعضا گزارشی از دستگاه‏های مربوطه خود در جهت تحقق شعار سال‏‌جاری مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با محوریت تلاش و کار، کاهش بیکاری و تولید ملی در سطح جامعه ارائه دادند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول