اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از طرح‌های تعاونی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از طرح‌های تعاونی حمایت می‌کند.

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از طرح‌های تعاونی حمایت می‌کند

سهراب براندیشه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین موانع اعطای تسهیلات اعتباری برای تعاونی‌ها، نداشتن وثیقه کافی مورد نظر سیستم بانکی و بالا بودن ریسک سرمایه‌گذاری برای بنگاه‌ها است که با تاسیس صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون مشکل اساسی شرکت‌های تعاونی مرتفع می‌شود.

براندیشه تصریح کرد: این صندوق حداکثر اصل و سود تسهیلات اعطایی به شرکت‌های تعاونی نیازمند به ضمانت‌نامه را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به نقش حمایتی این صندوق در ایجاد، تشکیل و توسعه تعاونی‌ها، افزود: این صندوق انواع ضمانت‌نامه‌ها را از قبیل ضمانت‌نامه اعتباری، شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجام کار، وجه‌الضمان و ... برای شرکت‌های تعاونی صادر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: شرکت‌های تعاونی که تمایل به استفاده از این ضمانت‌نامه‌ها را دارند، می‌توانند به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون که در بانک توسعه تعاون و اتاق تعاون استان مستقر است، مراجعه کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با فعالیت این صندوق در استان کرمانشاه، مشکلات احتمالی تعاون‌گران در بحث ضمانت و تسهیلات اعتباری حل و فصل شود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول