اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

رشد 40 میلیارد ریالی آورده تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از رشد 40 میلیارد ریالی سهم آورده تعاونی‌های مسکن مهر در روزهای گذشته خبر داد و گفت: مردم با افزایش سهم آورده خود نشان داده‌اند به مسکن مهر امیدوار شده‌اند.

رشد 40 میلیارد ریالی آورده تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر

حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: سهم آورده اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در 35 روز گذشته بیش از 40 میلیارد ریال افزایش یافته که چنین رشدی بی‌سابقه است.

وی افزود: در شرایط کنونی میانگین سهم آورده اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر 66 میلیون و 500 هزار ریال است که این میزان باید به حداقل 120 میلیون ریال برسد.

رئیس کارگروه مسکن مهر شوشتر خاطر نشان کرد: هرچه تعاونی‌ها سهم آورده بیشتری داشته باشند امکان سرعت بخشیدن به مراحل ساخت و ساز بیشتر است و به این دلیل باید در راستای افزایش سهم آورده اعضای تعاونی‌های مسکن مهر تلاش کنیم.

نجفی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر شوشتر برای دریافت پایان‌کار معرفی شده‌اند، افزود: شهرداری شوشتر تاکنون بیش از یک هزار و 200 واحد مسکن مهر را بررسی و برای آنها گواهی پایان‌کار صادر کرده است.

رئیس شورای مسکن شوشتر تأکید کرد: جلسه مستمر با تعاونی‌های مسکن مهر برگزار و به طور هفتگی مشکلات موجود در مسکن مهر شوشتر بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است تا پایان آذر ماه سال‌جاری در شوشتر 2 هزار و 394 واحد مسکونی در سایت مسکن مهر به اعضای تعاونی‌ها تحویل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، این نخستین باری است که واحدهای مسکن مهر شوشتر به افتتاح می‌رسند و در نوبت‌های گذشته همواره به دلیل کوتاهی‌ها و وعده‌های داده شده برای افتتاح واحد‌های مسکونی که عملی نشده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول