اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون تبلیغات آستان قدس رضوی

برنامه‌های دهه ولایت در حرم مطهر رضوی اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی جزئیات برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه ولایت را اعلام کرد.

برنامه‌های دهه ولایت در حرم مطهر رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت مراسم ویژه‌ای هر شب از ساعت 17:30 الی20 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با حضور سخنرانان برجسته کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ششم آبان‌ماه حجت‌الاسلام دهنوی با موضوع «آموزه‌های دینی در زندگی ائمه معصومین(ع)»، هفتم آبان‌ماه حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان با موضوع «ولایت در قرآن»، هشتم و نهم آبان‌ماه حجت‌الاسلام میرباقری با موضوع «غدیر و هدایت انسان‌ها» و دهم و یازدهم آبان‌ماه نیز حجت‌الاسلام  فرزانه با موضوع «غدیر از منظر امام رضا(ع)» در رواق بزرگ امام خمینی حرم مطهر سخنرانی خواهند کرد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جشن شب و روز میلاد حضرت امام هادی(ع) در حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: مراسم جشن شب میلاد این امام همام شب نهم آبان‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام میرباقری ساعت 17:30 و همچنین مراسم جشن روز میلاد آن حضرت از ساعت 10 صبح در رواق بزرگ امام خمینی برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در شب عید سعید غدیر نیز مراسم جشن در رواق بزرگ امام خمینی، با سخنرانی حجت‌الاسلام  فرزانه و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی هادی طریقت در حرم مطهر رضوی گفت: این مسابقه در شمارگان 40 هزار نسخه و با موضوع «سیره تربیتی و اخلاقی امام هادی(ع)» تدارک دیده شده و زائران می‌توانند جزوات این مسابقه را از رواق مبارکه درالهدایه و باجه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر حرم مطهر تهیه کنند.

حسینی گفت: با راه‌اندازی وب‌کیوسک‌های حرم مطهر رضوی، علاقه‌مندان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی می‌توانند با مراجعه به اداره صوت، تصویر و خدمات رایانه‌ای واقع در ایوان غربی صحن جامع رضوی با همراه داشتن فلش مموری این برنامه‌ها را به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول