اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه

نخستین جلسه ستاد غدیر در کهگیلویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: در راستای تشکیلاتی کردن برنامه‌های غدیر نخستین جلسه ستاد غدیر این شهرستان برگزار شد.

نخستین جلسه ستاد غدیر در کهگیلویه برگزار شد

سید محمد حسینی‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت با بیان اینکه نخستین جلسه ستاد غدیر به منظور بهتر برگزار کردن مراسم‌های این عید بزرگ با حضور فرماندار کهگیلویه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد، اظهار کرد: موضوع غدیر و دهه ولایت فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم اسلام ناب محمدی است که باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده شود.

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه اضافه کرد: غدیر تنها یک رویداد تاریخی نیست بلکه هویت و شناسنامه نبوت است و انتقال پیام غدیر به نسل نوجوان و جوان سبب صیانت از بعثت پیامبران است.

وی با تأکید بر اینکه عید غدیر باید هر چه باشکوه‌تر در کهگیلویه برگزار شود، گفت: غدیر برای ما یک استراتژی مسلم در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شیعه است.

این مسئول، عید غدیرخم را سر سلسله مناسبت‌های مذهب تشیع ذکر کرد و عنوان داشت: در طول تاریخ هر زمان که برای بزرگداشت بخشی از مذهب تشیع برنامه‌ای در دست اقدام بوده مورد ممانعت و مخالفت حکومت‌های جور قرار گرفته اما امروز به برکت انقلاب اسلامی هیچ‌گونه عذری در قصور برای تعظیم شعائر الهی پذیرفته نیست.

حجت‌الاسلام حسینی‌طلب با اشاره به بیداری اسلامی، بر آشنایی نسل آینده با مباحث غدیر به ویژه مباحث مربوط به نقش و جایگاه امامت و رهبری در دین اسلام تأکید کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اندیشه اسلام اصیل که بر پایه امامت و جانشینی بعد از پیامبر (ص) ادامه یافت و ندای حق که از زبان پیامبر اکرم (ص) در منطقه غدیر جاری شد باید به گوش حق‌باوران جهان برسد و این یکی از اهداف مهم غدیر است.

این مسئول فرهنگی گفت: در این جلسه مقرر شد در مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه جشن‌هایی برگزار شود و اداره تبلیغات اسلامی یکی از سخنرانان برجسته کشوری را برای تشریح و تبیین غدیر در دهه ولایت دعوت کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول