اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بازرسی استان بوشهر:

نظام جمهوری اسلامی برگرفته از غدیر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بازرسی استان بوشهر گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از غدیر و در راستای محقق کردن وحی و کلام تاریخ‌ساز آن است.

نظام جمهوری اسلامی برگرفته از غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، محمد آقاجاری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با تبریک دهه مبارکه ذی‌الحجه و عید قربان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه امری لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

مدیرکل سازمان بازرسی استان بوشهر به اهمیت غدیر اشاره کرد و افزود: در واقع نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از غدیر و در راستای محقق کردن وحی و کلام تاریخ‌ساز آن است.

وی با بیان اینکه پایداری نظام برپایه حمایت و استمرار پشتیبانی ملت از دولت است، خاطرنشان کرد: دشمن با تمام تلاشی که از خود نشان داد نتوانست این نظام را با اهداف پلید خود به کرنش وادار کند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر دشمن رو به شبیخون فرهنگی در مقابله با نظام سراسر وحدت ایران اسلامی آورده است و باید در این مسیر آماده باشیم.

آقاجری اذعان کرد: وقتی دشمن دید که با ترفندهایی نظیر ترور شخصیت‌ها، جنگ، تحریم‌های اقتصادی، جنگ فرهنگی و ... نمی‌تواند بر عزم و اراده ملت استوار ایران فائق آید، روش‌های نوینی را در پیش گرفته و مردم ما باید هوشیارتر از قبل با این ترفندها برخورد کنند.

وی با اشاره به معضل اعتیاد و لزوم مقابله با آن یادآور شد: جوانی که می‌توانست ورزشکار، دانشجو، خلاق و برای کشور، جامعه و خانواده کارآمد باشد اکنون گرفتار دام اعتیاد شده و موجب ننگ خانواده خود در جامعه است.

مدیرکل سازمان بازرسی استان بوشهر گفت: مشکلات و نارسایی‌هایی در سیستم اداری ما وجود دارد اما کشوری که از چند بعد در جنگ قرار دارد، می‌تواند با حمایت و تقویت از سوی مردم خود به فراخور مشکلات متعدد بر اینگونه جنگ‌ها فائق آید.

آقاجری بیان کرد: هیئت بازرسین استان بوشهر با دو هدف خدمت به مردم و نظام وارد عمل می‌شوند و انتظار می‌رود که مسئولین شهرستان کنگان نیز در این راستا همکاری ویژه‌ای با این گروه داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول