اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد میناب:

واقعه غدیر خم در میناب بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از بازسازی واقعه غدیرخم به مناسبت دهه ولایت در این شهرستان خبر داد.

واقعه غدیر خم در میناب بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، رضا اوژند ظهر امروز در جلسه هماهنگی این برنامه که با حضور جمعی از هنرمندان، پیشکسوتان، نماینده سپاه و هیئت رزمندگان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این نشست، همفکری و مشارکت در مورد بازسازی واقعه عظیم غدیر خم است که بزرگ‌ترین عید شیعیان به حساب می‌آید و بازسازی نمادین آن می‌تواند در درک بهتر فلسفه آن برای نسل‌های جوان و نوجوان مؤثر باشد.

وی از اهداف اجرای این برنامه به برگزاری جشن ولایت، روز میثاق و بیداری اسلامی، تقویت اتحاد بین اهل تسنن و شیعه و آشنا کردن عموم مردم با واقعه غدیر به صورت ملموس اشاره کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب اضافه کرد: بازسازی واقعه غدیر خم با همکاری فرمانداری، سپاه، هیئت رزمندگان و گروه‌های مختلف فرهنگی هنری به ویژه هنرمندان تئاتر صورت می‌پذیرد و نظر به اهمیت مسئله نیاز است تا از حداکثر ظرفیت استفاده شود.

اوژند در پایان افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته بازسازی واقعه غدیر با حضور 900 نفر از هنرمندان و عوامل اجرایی در روز عید غدیر در بستر رودخانه میناب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول