اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین خبر داد

بهسازی خیابان‌های تاریخی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین گفت: بدنه‎سازی تمامی خیابان‎های تاریخی شهر قزوین از برنامه‌های اصلی سازمان نوسازی و بهسازی است که در این راستا هر سال پروژه‌هایی در این شهر انجام می‎شود.

بهسازی خیابان‌های تاریخی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علی‌رضا خزایلی اظهار کرد: در همین راستا مرحله مطالعاتی پروژه بدنه‌سازی خیابان شهدا از سال 84 در این سازمان آغاز و از سال 87 نیز وارد مرحله اجرایی شده است.

وی افزود: بعد از سنگ‌فرش پیاده‌رو و سواره‌رو خیابان شهدا در سال 89، مرمت بدنه این خیابان و از جمله تالار ایران در سال گذشته به طول بیش از 60 متر در دستور کار قرار گرفت که با صرف یک میلیارد ریال به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین با بیان اینکه این پروژه مورد توجه مسئولان و مردم قرار گرفته، بیان کرد: همین امر موجب شده تا انجام پروژه بدنه‌سازی خیابان سپه را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

خزایلی اضافه کرد: در سال جاری، پلاک واقع در نبش خیابان شهدا و شهید انصاری با اعتبار یک میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته که این پلاک از مرداد ماه سال جاری وارد مرحله اجرایی شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، مرمت پوسته گرمابه به پایان برسد و بخش دیگری از بدنه‌سازی این خیابان تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بدنه‌سازی خیابان سپه در سال‌های بعدی براساس طرح‌های مصوب و وجود شرایط لازم شناسایی و ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول