اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک بازی دوستانه

تیم ملی فوتبال جوانان مقابل کاسپین قزوین متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال کاسپین قزوین در دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با نتیجه تساوی این تیم را متوقف کرد.

تیم ملی فوتبال جوانان مقابل کاسپین قزوین متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این دیدار تدارکاتی و دوستانه که به پیشنهاد کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان برگزار شد، بازیکنان کاسپین با نتیجه تساوی یک بر یک حریف خود را متوقف کردند.

در این بازی که تمامی ملی‌پوشان تیم جوانان کشورمان در آن حضور داشتند، بازیکنان کاسپین با وجود اینکه یک بازیکن خود را اخراج شده می‌دیدند، مقابل رقیب خود نمایش خوبی داشتند و در پایان با نتیجه تساوی زمین را ترک کردند.

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در این بازی در دقیقه 20 به گل نخست دست پیدا کرد و در ادامه حملات دامنه‌داری را روی دروازه تیم کاسپین ایجاد کرد.

در اوایل نیمه دوم بازی داور این بازی میلاد همرنگ دفاع وسط تیم کاسپین را از زمین بازی اخراج کرد و همین امر موجب شد بازیکنان کاسپین با یک بازیکن کم‌تر بازی را ادامه دهند.

در دقیقه 80 این دیدار میلاد روزبهانی توانست برای تیم کاسپین از روی نقطه پنالتی گل تساوی این تیم را به ثمر برساند.

در این دیدار رضایی سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین از همه نفراتش مقابل تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان استفاده کرد تا نفراتی که تاکنون موفق به بازی در رقابت‌های لیگ نشده‌اند، فرصت حضور در این مسابقه را به دست آورند.

این دیدار به نوعی برای بازیکنان تیم کاسپین قزوین در آستانه بازی با تیم فجر جم بوشهر یک بازی تدارکاتی محسوب می‌شد و به نوعی بازیکنان این تیم را برای دیدار با تیم بوشهری آماده کرد.

تیم فوتبال کاسپین قزوین در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور یکشنبه هفتم مهر ماه در بوشهر به مصاف فجر جم این شهر می‌رود.

تیم فوتبال کاسپین قزوین در شش دیدار گذشته مقابل رقیبان توانسته دو پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کند.

شاگردان رضایی تا این لحظه از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 9 امتیاز در مکان چهارم گروه الف این رقابت‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول