اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

سرعت‌عمل در پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار افزایش سرعت‌ اجرای پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شد.

سرعت‌عمل در پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر غلام سلطانیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: عملکرد پیمانکار بدنه‌سازی خیابان طالقانی بسیار ضعیف است و باید سرعت‌‌عمل در اجرای این پروژه افزایش یابد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش جمع‌آوری زباله و تنظیف معابر شهری ادامه داد: باید نظارت بیشتری بر پیمانکار جمع‌آوری زباله و تنظیف معابر شهری از سوی شهرداری اعمال شود.

سلطانیان با انتقاد از جمع‌آوری بسیار نا‌منظم پسماندها، افزود: جمع‌آوری زباله در سطح شهر شوشتر پس از به‌کارگیری پیمانکار جدید، بسیار نا‌منظم و خارج از ساعات اعلام شده انجام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به انحرافات بودجه شهرداری بیان کرد: انحرافات بودجه در سال‌جاری قطعا بیشتر از سال‌های پیش است و باید اولویت بندی‌های موجود در بودجه شهرداری شوشتر را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

وی خواستار توجه بیشتر به بخش فضای سبز شهرداری شد و گفت: برون‌سپاری فضای سبز شهرداری شوشتر باید در اسرع وقت اجرایی شود و با اجرای فعالیت‌های دقیق کارشناسی شده قرارداد مناسبی با پیمانکاران متقاضی منعقد شود.

سلطانیان افزود: شهرداری شوشتر باید به صورت شش ماهه گزارش عملکرد مالی و پیشرفت پروژه‌ها را به شورای اسلامی شهر اعلام کند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول