اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور

تیم بسکتبال فولاد قزوین به مصاف رقیب تهرانی می‌رود

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست‌های تیم یاسین فولاد قزوین در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم کیان تهران می‌روند.

تیم بسکتبال فولاد قزوین به مصاف رقیب تهرانی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این دیدار از هفته سوم این مسابقات و از ساعت 16 امروز برگزار می‌شود.

بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین که نخستین فصل حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کنند، از دو بازی گذشته خود یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه ثبت کرده‌اند.

تیم بسکتبال فولاد یاسین قزوین در دیدار نخست خود در این مسابقات مقابل تیم شهرداری تبریز بازی را واگذار کرد.

بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین در تبریز با نتیجه 71 بر 57 بازی را به تیم شهرداری تبریز واگذار کردند تا نخستین شکست خود را در این فصل از مسابقات تجربه کنند.

شاگردان امید حمیدی هفته گذشته نیز در هفته دوم این مسابقات در همدان مقابل تیم ذوب‌آهن اسدآباد همدان قرار گرفتند که در پایان موفق شدند با نتیجه 54 بر 48 این تیم را شکست دهند و صاحب نخستین پیروزی خود در این مسابقات باشند.

بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین در هفته نخست این رقابت‌ها با نام متحد قزوین به میدان می‌رفتند که در دیدار دوم خود با ورود اسپانسر و حمایت‌کننده مالی، نام این تیم نیز تغییر کرد.

ترکیب بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین متشکل از بازیکنان نوجوان و جوان آینده دار بومی است که هدایت این تیم به عهده امید حمیدی از مربیان جوان و آینده‌دار استان سپرده شده است.

حمیدی سال گذشته به همراه تیم نونهالان بسکتبالیست استان توانست برای نخستین‌بار این تیم را در کشور صاحب عنوان قهرمانی کند.

تیم یاسین فولاد برای نخستین‌بار است که در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود که بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های هیئت بسکتبال مشهد، کیان تهران، شهرداری تبریز، اسلام‌آباد همدان و هیئت بسکتبال گرگان هم‌گروه است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول