اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه جانبازان

مسابقات رالی خانواده در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین از برگزاری مسابقات رالی خانواده ویژه جانبازان در قزوین خبر داد.

مسابقات رالی خانواده در قزوین برگزار می‌شود

مجید کاکاوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این رقابت‌ها از امروز با حضور 30 شرکت‌کننده از گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در مسیری که تقریبا نزدیک به چهار ساعت زمان خواهد برد، با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی افزود: در این مسابقات یک راننده و یک نقشه‌خوان حضور دارند تا به نوعی برای یافتن مسیر و جهت‌دهی مناسب راننده را هدایت کنند تا مسیر نهایی را تشخیص دهد.

کاکاوند در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی اتومبیلرانی کشور که قرار بود قبل از ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار شود، عنوان کرد: در تقویم فدراسیون هنور نیز میزبانی این مسابقات به نام قزوین ثبت شده است و اگر مشکلات مالی تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات برطرف شود، تلاش می‌کنیم تا این رقابت‌ها را با هماهنگی‌های صورت گرفته برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته‌های آینده ورزشکاران اتومبیلران و موتورسوار در بخش موتور کراس به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور به احتمال زیاد نوزدهم آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

کاکاوند همچنین از برگزاری رقابت‌های رالی خانوادگی در قزوین خبر داد و گفت: در تلاش هستیم پس از اعزام ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی کشور شرایط برگزاری این مسابقات را در قزوین فراهم کنیم.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین در خصوص برگزاری مجمع این هیئت نیز تصریح کرد: در حال حاضر دو نفر برای حضور در پست ریاست این هیئت اعلام آمادگی کرده‌اند و به احتمال زیاد تا پایان این ماه مجمع انتخاباتی این هیئت را برگزار کنیم.

کاکاوند با اشاره به اینکه در حال حاضر موتورسواران استان با آمادگی بالایی در تمرینات حضور دارند، اظهار امیدواری کرد با این شرایط می‌توان به موفقیت و کسب عنوان‌های ارزشمند موتورسواران در این رقابت‌ها امیدوار بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول