اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

اختصاص اعتبار به بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از اختصاص 9 میلیارد ریال اعتبار در سال‌مالی 1390 به پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر خبر داد.

اختصاص اعتبار به بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در یک سال گذشته بیش از 9 میلیارد ریال از اعتبارات استانی تنها در پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر هزینه شده است که بخش اعظم این اعتبار به دلیل نظر مساعد نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان اهواز به این پروژه بوده است.

وی افزود: این پروژه در سال‌جاری 1390 تنها 4.5 میلیارد ریال اعتبار داشت ولی در شرایط کنونی با نظر مساعد استاندار خوزستان و نماینده ولی‌فقیه در استان این اعتبار به دو برابر افزایش یافت و بخش اعظمی از این پروژه اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در واگذاری اضافه فضای ایجاد شده به بازاریان وجود ندارد، تأکید کرد: در این باره شهرداری نظر مساعد خود را صبح فردا مکتوب اعلام می‌کند و در این باره هیچ مشکلی پیش رو نیست.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه بازاریان باید طرح در نظر گرفته شده این پروژه را اجرایی کنند، تأکید کرد: بازاریان باید طرح در نظر گرفته شده برای این پروژه را اجرایی کنند و در این باره دفتر فنی شهرداری نیز طرح مصوب و اجرایی را در اختیار قرار خواهد داد.

دُر با تأکید بر اینکه شهرداری شوشتر همه هزینه‌های گروه امداد و نجات ساحلی را پرداخت می‌کند، افزود: برای امداد و نجات ساحلی 200 میلیون ریال از طرف شورای اسلامی شهر مصوب شده است که به دلیل مشکلاتی که در ردیف‌های اعتباری بودجه به وجود آماده است پرداخت در این باره با مشکل مواجه شده است و در روزهای آینده این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهرداری شوشتر جداکننده‌های فضای ایمن شنا را خریداری کرده است و در اختیار گشت ساحلی قرار داده است و در تلاش هستیم تا در روزهای آینده این وسائل برای افزایش ایمنی رودخانه نصب شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول