اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر از سرگرفته می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: با تعیین پیمانکار، به زودی بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر از سر گرفته می‌شود.

بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر از سرگرفته می‌شود

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر که از سال گذشته آغاز شد بار دیگر با تزریق اعتبار از طرف استانداری خوزستان از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: این پروژه در فاز دوم شامل مسقف کردن و احداث رواق‌های جدید و تخریب رواق‌های قدیمی خواهد بود و تکمیل رواق‌های ساخته شده در فاز نخست در دستور کار نیست.

شهردار شوشتر تأکید کرد: برای این پروژه اعتباری بیش از 430 میلیون تومان از استانداری خوزستان اختصاص یافته است و پیمانکار این پروژه از روزهای آینده کار تخریب رواق‌های قدیمی بازار و خیابان طالقانی شوشتر را آغاز خواهد کرد.

دُر با تاکید بر اینکه در سال‌جاری استانداری خوزستان کمک‌های مالی بسیار خوبی به شهرداری شوشتر کرده است، خاطر نشان کرد: در ماه‌های گذشته استانداری خوزستان دو میلیارد ریال برای آسفالت کوی عمار، چهار میلیارد و 300 میلیون ریال برای بدنه‌سازی خیابان طالقانی و دو میلیارد ریال نیز برای آسفالت روگذر توحید به شهرداری شوشتر اختصاص داده است.

وی تأکید کرد: اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 390 میلیون ریال برای آسفالت معابر شهری شوشتر اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبار برای آسفالت معابر اصلی شهر شوشتر اختصاص یافته است و قرار است با تعیین پیمانکار اجرای این پروژه آغاز شود.

شهردار شوشتر تأکید کرد: همه معابر شهری از املاک شهرداری‌ها هستند و باید ادارات خدمات رسان برای کاهش هزینه‌های شهرداری به این نهاد عوارض حق‌الارض خود را پرداخت کنند.

وی با انتقاد از برخی تصمیمات درباره شهرداری‌ها گفت: شهرداری نهادی خدمات‌رسان است ولی بسیاری از عوارض‌ها و آبونمان‌های اخذ شده از شهرداری توسط سازمان‌های خدمات‌رسان، تجاری محسوب می‌شود و باید برای این مشکل چاره‌اندیشی کرد.

شهردار شوشتر با اشاره به معضلات شهر شوشتر گفت: شهر شوشتر از غسال‌خانه و سردخانه اموات مناسبی برخوردار نیست و باید برای این منظور اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

دُر با اشاره به ترافیک موجود در شهر شوشتر تأکید کرد: ترافیک موجود در سطح شهر شوشتر آنالیز و مشخص شد بیش از 45 درصد از ترافیک شهری به دلیل مراجعه به دستگاه‌های دولتی در شهر ایجاد می‌شود به این دلیل باید برای خروج ادارات شهری از مرکز شهر و انتقال آنها به سایت متمرکز اداری شهر چاره‌اندیشی کرد.

وی تاکید کرد: برای پروژه‌های عمرانی شهر شوشتر بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار جدید اخذ شد و در حال انعقاد قرارداد برای این اعتبارات هستیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول