اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

انتخاب پیمانکار بومی برای فاز دوم بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: پیمانکار بومی برای فاز دوم پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر انتخاب شده و ساخت و ساز در این خیابان به زودی آغاز می‌شود.

انتخاب پیمانکار بومی برای فاز دوم بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر اظهار داشت: برای اجرای فاز دوم بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر مناقصه برگزار و پاکات بازگشایی و پیمانکار مجربی برای ادامه این پروژه تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار انتخاب شده بسیار مجرب و قوی است، تأکید کرد: پیمانکار تعیین شده برای این پروژه بومی بسیار قدر است.

دُر خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه باید در اسرع وقت اقدام شود و بدون فوت وقت پیمانکار باید اقدامات خود را آغاز کند.

شهردار شوشتر یادآور شد: برای اجرای بدنه سازی خیابان طالقانی شوشتر بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار از طرف استانداری خوزستان به شهرداری کمک شده است و باید این اعتبار سریعا هزینه شود.

وی تاکید کرد: این اعتبار در سال‌مالی 90 است و باید در اسرع وقت تا پایان تیرماه از طرف پیمانکار و شهرداری شوشتر جذب شود.

 بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر از سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار دارد و تاکنون بیش از 35 درصد از این خیابان مسقف شده است ولی رواق‌های باقی‌مانده هنوز نماکاری نشده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول