اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شوشتر:

نحوه نماکاری بدنه‌سازی شوشتر مشخص نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شوشتر گفت: هنوز حتی نحوه نماکاری بدنه‌سازی خیابان طالقانی مشخص نشده و این امر نشان از عقب ماندگی این پروژه دارد.

نحوه نماکاری بدنه‌سازی شوشتر مشخص نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: بدنه‌سازی خیابان طالقانی بیش از دو ماه است که آغاز شده ولی هنوز حتی نوع مصالح و نماکاری این پروژه به شورای شهر ارائه نشده است.
وی با اشاره به شرایط این پروژه بیان کرد: نمی‌توان نمای آجر سه‌سانت را در این پروژه استفاده کرد زیرا این نوع مصالح پس از گذشت کمتر از دو سال تغییر رنگ می‌دهد و باید از مصالحی در نماکاری این خیابان استفاده شود که با تاریخ، مصالح ساختمانی قدیم شهرستان شوشتر و ... همخوانی داشته باشد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید نوع مصالح هر چه سریع‌تر مشخص شود، گفت: باید نوع مصالح کار در این پروژه هرچه سریع‌تر مشخص شود و در این باره باید سرعت عمل را در نظر گرفت.
رسولی در تذکر چند‌باره در رابطه با سرعت عمل در این پروژه گفت: پاییز آغاز شده است و کمتر از 15 روز دیگر به آغاز باران‌های فصلی وقت باقی است و باید هر چه سریع‌تر مشکل ساخت و ساز و احداث رواق‌های خیابان طالقانی در شوشتر برطرف شود و این پروژه سرعت بگیرد.
وی افزود: در شرایط کنونی مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند ولی این مشکلات قابل تحمل است ولی در باران‌های پاییزی هیچ پاسخ قانع کننده‌ای وجود ندارد که به مردم تحویل دهیم و باید در امر ساخت و احداث رواق‌های خیابان طالقانی تسریع شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: این پروژه زیبایی خاص دارد و به این دلیل باید کوشید تا با کمترین مشکل برای مردم در شهرستان اجرایی شود.
رسولی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید به نحوی کار کند که حلاوت و شیرینی فعالیت عمرانی به تلخی تبدیل نشود، خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر باید تلاش کند تا با سرعت عملی که به امور عمرانی می‌بخشد، رضایت‌مندی و قدردانی مردم را به گلایه و نارضایتی تبدیل نکند که در پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی در صورت کندی کار این اتفاق ناخوشایند خواهد افتاد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول