اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت تاکید کرد

حمایت از تولیدکنندگان داخلی یعنی انقلاب صنعتی

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی به معنی انقلاب صنعتی، احترام به هویت و غرور ملی و افزایش ثروت ملی است.

حمایت از تولیدکنندگان داخلی یعنی انقلاب صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین فخرالله مولایی اظهار کرد: با رفع موانع پیش روی تولید کنندگان و حمایت از آنها کیفیت کالاها نیز افزایش می‌یابد.

وی افزود: بر اساس تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نهضت حمایت از تولید کنندگان، نهضت احترام به مشتری مداری و احترام به مصرف‌کننده باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

مولایی ادامه داد: خرید کالای داخلی تشویق تولید کنندگان و احترام به هویت ملی و خرید کالاهای خارحی بیکار شدن کارگر ایرانی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: وقتی مصرف‌کننده باور کرد که کالای داخلی کیفیت دارد، دیگر اجازه نمی‌دهد سبدش از کالاهایی با برند خارجی پر شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنی مدیریت بر منابع، مدیریت بر مصرف و افزایش صادرات غیر نفتی است.

وی با تأکید بر اهمیت تقویت صنایع کوچک افزود: مقام معظم رهبری بر اساس مسائل روز، اقتصاد مقاومتی و حمایت از مصرف کالاهای ایرانی را مطرح کردند و تقویت صنایع کوچک عملی کردن اندیشه‌های مقام معظم رهبری به معنای واقعی است.

مولایی با اشاره به اهمیت صنایع کوچک و تقویت آنها افزود: در حال حاضر 85 هزار واحد صنعتی در سراسر کشور وجود دارد که از این تعداد 74 هزار واحد را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند، یعنی 93 درصد اشتغال تولیدی را شامل می‌شوند.

وی افزود: تنها 7 درصد اشتغال تولیدی کشور با صنایع بزرگ است و این در حالی است که 5/2 میلیون اشتغال در صنایع کوچک و 600 هزار اشتغال در صنایع بزرگ حاصل شده است.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول