اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه مصرف کالای ایرانی قزوین

توانمندی‌های صنعت فارس به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: پنج واحد صنعتی مطرح مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نخستین نمایشگاه ملی مصرف کالای ایرانی در قزوین به ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش صنعت فارس پرداخته‌اند.

توانمندی‌های صنعت فارس به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این نمایشگاه با هدف حساس‌سازی و توجه جامعه به مصرف کالای ایرانی و حمایت و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی با حضور 130 شرکت مطرح کشور از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گشایش یافت.

مدیر توسعه بازار و امور بین‌الملل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با حمایت این شرکت، پنج واحد صنعتی مطرح این استان در بخش‌های صنایع نساجی و پوشاک، محصولات خوشه صنعتی گلاب و عرقیات گیاهی میمند فارس، صنایع غذایی و آشامیدنی و تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، صنایع شیمیایی و سلولزی و صنایع فناوری‌های نوین ساختمان به ارائه محصولات و کالاهای تولیدی پرداخته‌اند.

سیدمحمود قیومی افزود: علاوه بر آن شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با تهیه بروشور، کاتالوگ، کتابچه‌ها و توزیع آن در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس، توانمندی‌های واحدهای صنعتی این استان در زمینه تولید محصولات ایرانی و نیز فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی فارس پرداخته است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش سراسری مصرف کالای ایرانی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این همایش در شش محور تخصصی برگزار و در زمینه بررسی و شناخت وضع موجود و یافتن راه‌حل‌های توسعه بازار تولیدات داخلی و جلب مشارکت و بهره‌گیری از خرد جمعی و هم‌افزایی در تدوین راهبرد و برنامه عمل مصرف کالای ایرانی بحث و تبادل‌نظر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس نیز سه مقاله به این همایش ارسال کرده است.

قیومی افزود: نمایشگاه و همایش سراسری مصرف کالای ایرانی تا پنجم آبان ماه در قزوین ادامه می‌یابد و همزمان با آغاز به کار این نمایشگاه، غرفه‌های واحدهای صنعتی استان فارس با استقبال شرکت‌کنندگان و مسئولان مواجه شد و استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان قزوین با حضور در غرفه‌های صنایع فارس با ظرفیت‌های صنعتی این استان آشنا شدند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول